Δεν λέει να τελειώσει το σήριαλ με τους επικίνδυνους αερόσακους της Takata. Η ιαπωνική εταιρεία χρεοκόπησε εξαιτίας των προβληματικών της airbags που οδήγησαν μεταξύ άλλων στη μεγαλύτερη ανάκληση οχημάτων όλων των εποχών επί αμερικανικού εδάφους. Οι αερόσακοι της Takata ανοίγουν με μεγαλύτερη ορμή από την προβλεπόμενη και έτσι εκτοξεύονται κομμάτια των μεταλλικών επενδύσεών τους στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τραυματίζοντας ή ακόμη και σκοτώνοντας επιβάτες. Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, οι τραυματισμοί από τα συγκεκριμένα θραύσματα είναι πολυάριθμοι, ενώ εκτιμάται ότι έχουν χάσει μέχρι σήμερα τη ζωή τους 29 άτομα εξαιτίας των ελαττωματικών αερόσακων.

Μάλιστα η Takata έχει παραδεχθεί επίσημα στις ΗΠΑ τα κατασκευαστικά λάθη της και αποδέχθηκε ένα πρόστιμο ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων, εξαιτίας του οποίου αναγκάστηκε να βάλει λουκέτο.

Ωστόσο τα απόνερα του σκανδάλου παραμένουν με πιο πρόσφατο πρωταγωνιστή τη BMW. Οι αρμόδιες αμερικανικές Αρχές αποκάλυψαν νέες παρτίδες επικίνδυνων αερόσακων Takata με προβληματικούς μηχανισμούς ανοίγματος, οι οποίες υπολογίζονται σε περίπου 4,45 εκατ. airbags σε όλον τον κόσμο. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι συγκεκριμένοι αερόσακοι έχουν τοποθετηθεί σε μοντέλα διαφόρων αυτοκινητοκατασκευαστών, μεταξύ των οποίων και σε BMW. Η βαυαρική μάρκα ελέγχει ήδη 750.000 μοντέλα της παγκοσμίως, που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ τον Νοέμβριο του 1997 και τον Ιούνιο του 2000, ενώ εκτιμά ότι περίπου στο 20% από όσα κυκλοφορούν ακόμη, έχουν τοποθετηθεί ελαττωματικοί αερόσακοι της Takata.

Από τις 750.000 BMW που θα ελεγχθούν συνολικά, περίπου οι 210.000 έχουν ταξινομηθεί στη Γερμανία. Σύμφωνα με έγγραφα των αμερικανικών Αρχών, έχουν καταγραφεί ήδη δύο περιστατικά με BMW στην Αυστραλία, μεταξύ των οποίων το ένα ήταν θανατηφόρο, αλλά και ένα τρίτο στην Κύπρο. Οι Αμερικανοί υποστηρίζουν ότι το νέο σκάνδαλο αφορά και τις μάρκες Audi, Honda, Toyota και Mitsubishi, όμως καμία από αυτές δεν έχει πάρει προς το παρόν επίσημα θέση για το συγκεκριμένο πρόβλημα.