EasyHotelier: Η νέα επένδυση στη Χαλκιδική και η σεζόν «ειδικών απαιτήσεων» του 2025

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
EasyHotelier: Η νέα επένδυση στη Χαλκιδική και η σεζόν «ειδικών απαιτήσεων» του 2025
anna island
Η πορεία και τα σχέδια της εταιρείας. Το νέο ξενοδοχειακό πρότζεκτ της Χαλκιδικής που διαθέτει τη μεγαλύτερη πισίνα της Βόρειας Ελλάδας.

Με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης αλλά και με την επενδυτική αναμόρφωση του εμβληματικού για την περιοχή της Χαλκιδικής, ξενοδοχείου Anna Island, συνεχίζει την πορεία της η EasyHotelier, η εταιρεία που ξεκίνησε το 2022 και μέσα σε αυτά τα λίγα χρόνια διαχειρίζεται 35 ξενοδοχεία στον δημοφιλή προορισμό της Μακεδονίας. Αποτελώντας για τους ξενοδόχους όχι απλώς τον διαχειριστή αλλά τον στρατηγικό συνεργάτη, η εταιρεία σχεδιάζει την επέκταση της τόσο στη Θεσσαλονίκη όσο και στην ευρύτερη περιοχή, με τα στελέχη της να επισημαίνουν ωστόσο ότι η τρέχουσα τουριστική χρονιά θα κριθεί στην... «παράταση».

Το νέο ξενοδοχείο στη Χαλκιδική

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Νίκος Μωϋσίδης, στο insider.gr αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη με την υπογραφή της EasyHotelier, μια νέα σημαντική ξενοδοχειακή επένδυση, ύψους άνω των 10 εκατ. ευρώ, στην καρδιά της Χαλκιδικής. Πρόκειται για το Anna Island στο Πευκοχώρι, ένα ξενοδοχείο υψηλών προδιαγραφών που φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει το τουριστικό προϊόν της περιοχής, καθώς δεν αφορά απλώς στην προσθήκη 78 νέων πολυτελών δωματίων στην τοπική αγορά, αλλά σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία διαμονής. Βασικό χαρακτηριστικό του, είναι ότι το Anna Island διαθέτει τη μεγαλύτερη πισίνα της Βόρειας Ελλάδας, στην οποία οι επισκέπτες έχουν απευθείας πρόσβαση από τα δωμάτια.

«Ο ρόλος της EasyHotelier σε αυτό το έργο ήταν από την αρχή στρατηγικός. Δεν ήμασταν απλοί διαχειριστές, αλλά συμβουλευτικοί εταίροι σε όλη τη διάρκεια» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Μωϋσίδης προσθέτοντας ότι η εταιρεία συνέβαλε σε όλα τα στάδια υλοποίησης, από την ανάλυση της αγοράς και τον σχεδιασμό του προϊόντος, έως την εξασφάλιση συμβολαίου πενταετούς διάρκειας με διεθνή tour operator, ήδη πριν από την έναρξη λειτουργίας του ξενοδοχείου.

Η πορεία της EasyHotelier και η επέκταση σε νέες περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος

Μαζί με το Anna Island η εταιρεία έχει πλέον στο χαρτοφυλάκιό της και διαχειρίζεται 35 ξενοδοχεία στην Χαλκιδική, ικανοποιώντας όλες τις νέες τάσεις που κυριαρχούν σήμερα στην αγορά διαχείρισης τουριστικών ακινήτων. «Κυρίαρχη τάση σήμερα είναι η στροφή στον επαγγελματισμό με τις εταιρείες να μην αναζητούν πλέον κάποιον για την ανάθεση των εργασιών αλλά έναν στρατηγικό συνεργάτη» όπως εξηγεί ο κ. Μωϋσίδης. «Αντιλαμβάνονται πλέον το ακίνητό τους ως μια επιχείρηση που απαιτεί εξειδίκευση για να είναι ανταγωνιστική και αναζητούν συνεργάτες που θα αναλάβουν την αυξανόμενη λειτουργική πολυπλοκότητα—από τη δυναμική τιμολόγηση μέχρι το 24/7 guest service—και την ευθύνη της συμμόρφωσης με το αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο».

Σε αυτό το πλαίσιο η EasyHotelier παρά την υπερπροσφορά που υπάρχει, προτάσσει το συγκριτικό πλεονέκτημα της ανθρώπινης εξειδίκευσης και της αυθεντικής συνεργασίας. «Δεν προσφέρουμε ένα «one-size-fits-all» πακέτο αλλά συμβουλευτική. Δεν είμαστε 'διαχειριστές' (managers) αλλά ''αναπτυξιακοί εταίροι'' . Μας ενδιαφέρει να χτίσουμε μια ταυτότητα, να αυξήσουμε τη μακροπρόθεσμη αξία του κάθε ξενοδοχείου και να δημιουργήσουμε μια βιώσιμη και αυτόνομα κερδοφόρα επιχείρηση».

Παράλληλα επενδύουμε χρόνο για να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης και να προσφέρουμε εξειδικευμένη καθοδήγηση και προσαρμοσμένες επιχειρηματικές στρατηγικές που σέβονται το όραμα του ιδιοκτήτη και τις ιδιαιτερότητες του καταλύματός του, ώστε να μεγιστοποιηθεί η απόδοση του».

Επιπλέον, στο σκέλος της ψηφιοποίησης, όπως εξηγεί ο κ. Μωϋσίδης, η EasyHotelier δεν παρέχει απλά τεχνολογία, αλλά φροντίζει να κάνει την ψηφιακή μετάβαση μια ομαλή και προσιτή διαδικασία με το εξειδικευμένο προσωπικό της να αναλαμβάνει το αρχικό βάρος δίνοντας την ευκαιρία και τον χρόνο στους συνεργάτες ξενοδόχους να εξοικειωθούν με τα νέα εργαλεία. Η ίδια φιλοσοφία διαπνέει και το πρόγραμμα «Πρεσβευτές φιλοξενίας» που έχει δημιουργήσει η EasyHotelier μέσω του οποίου εκπαιδεύει το προσωπικό μετατρέποντάς το σε άξιους πρεσβευτές του καταλύματος.

Ενεργό ρόλο έχει η εταιρεία και στο πεδίο της χρηματοδότησης, ακολουθώντας μάλιστα, διττή στρατηγική. Από τη μια πλευρά, αξιοποιεί πλήρως τα διαθέσιμα εργαλεία —όπως ΕΣΠΑ, Αναπτυξιακό Νόμο και Ταμείο Ανάκαμψης— προσφέροντας υποστήριξη στους συνεργάτες της για την υπέρβαση των γραφειοκρατικών εμποδίων. Από την άλλη, δίνει έμφαση στην εξασφάλιση εσόδων πριν την ολοκλήρωση μιας επένδυσης, μέσω διαπραγματεύσεων με tour operators για την υπογραφή προκρατήσεων. Γεγονός που ενισχύει τη ρευστότητα και τη διαπραγματευτική ισχύ των ξενοδόχων.

Χρονιά ειδικών απαιτήσεων το 2025

Όσο για το πως κινείται η φετινή σεζόν, ο κ. Μωϋσίδης επισημαίνει ότι το 2025 χαρακτηρίζεται από ιδιαιτερότητες, με βασικότερη την έντονη κυριαρχία των last minute κρατήσεων αλλά και την συγκράτηση των ταξιδιωτών ως προς τις δαπάνες τους.

«Πρόκειται για μια σεζόν 'ειδικών απαιτήσεων'. Ξεκίνησε μουδιασμένα, με τον Μάιο να επηρεάζεται από την κακοκαιρία, όμως η εικόνα σταδιακά αλλάζει. Η βασική πρόκληση που αντιμετωπίζουμε όλοι είναι η έντονη τάση για κρατήσεις της 'τελευταίας στιγμής'. Αυτό δημιουργεί μια βραχυπρόθεσμη αβεβαιότητα, καθώς οι υψηλές πληρότητες για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο 'χτίζονται' εβδομάδα με την εβδομάδα και όχι μήνες πριν, όπως συνέβαινε παλαιότερα. Παράλληλα, παρατηρούμε μια αλλαγή στη συμπεριφορά του ταξιδιώτη, ο οποίος είναι πιο διστακτικός και συγκρατημένος στις δαπάνες του» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Η απάντησή της EasyHotelier σε αυτές τις προκλήσεις είναι διπλή. «Αρχικά, δουλεύουμε εντατικά με ευέλικτες στρατηγικές τιμολόγησης για να ανταποκριθούμε στη ζήτηση της τελευταίας στιγμής. Δευτερεόντως, βλέπουμε με μεγάλη ικανοποίηση ότι η προσπάθειά μας για επέκταση της σεζόν αποδίδει» όπως εξηγεί ο κ. Μωϋσίδης. Σύμφωνα με τον ίδιο οι προκρατήσεις για τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο είναι εξαιρετικά αυξημένες, κάτι που εξισορροπεί την αρχική νωχελικότητα και επιβεβαιώνει ότι το προϊόν μας παραμένει ελκυστικό». Υπό αυτό το πρίσμα δε, η εκτίμηση είναι ότι, παρά τις δυσκολίες, οι στόχοι του 2025 θα επιτευχθούν».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Οι «χρυσές» ειδικότητες με βέβαιο διορισμό - Οι «σίγουροι» και τα αουτσάιντερς για μια θέση στο Δημόσιο

ΑΤΜ τραπεζών: Τι αλλάζει από σήμερα

Δημογραφικό: Ποιοι δήμοι προσφέρουν επιδόματα και παροχές για να ενισχύσουν τις γεννήσεις

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider