Σκλαβενίτης: Αλλάζει τις χρεώσεις για τις online παραγγελίες

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σκλαβενίτης: Αλλάζει τις χρεώσεις για τις online παραγγελίες
Σε νέες χρεώσεις για τις ηλεκτρονικές αγορές προχωρά ο leader του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα μας. Από πότε ισχύουν και σε τι αφορούν.

Να αναπροσαρμόσει τις χρεώσεις που αφορούν στην αποστολή των παραγγελιών που πραγματοποιούνται από το ηλεκτρονικό του κατάστημα αποφάσισε ο όμιλος Σκλαβενίτης. O leader του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, με κύκλο εργασιών που ξεπερνάει τα 5 δισ. ευρώ, ανακοίνωσε ότι από την περασμένη Τετάρτη 7 Μαΐου, η ελάχιστη αξία του «καλαθιού» για την ολοκλήρωση της παραγγελίας είναι τα 20 ευρώ.

Πλέον, οι χρεώσεις αποστολής των παραγγελιών από το ηλεκτρονικό κατάστημα διαμορφώνονται ως εξής: Στα 2,5 ευρώ για αγορές από 20 έως 100 ευρώ και δωρεάν για αγορές από 100 ευρώ και άνω.

Να σημειωθεί εδώ ότι από τον Ιούλιο του 2023 και μέχρι πρότινος, οι χρεώσεις για την αποστολή των παραγγελιών από το ηλεκτρονικό κατάστημα του ομίλου Σκλαβενίτης διαμορφώνονταν ως εξής: Στα 5 ευρώ για αγορές έως 30 ευρώ, στα 2,5 ευρώ για αγορές από 30 ευρώ έως 100 ευρώ και δωρεάν για αγορές από 100 ευρώ και άνω.

Αναπτύσσεται το online μερίδιο στους «μεγάλους» του λιανεμπορίου

«Καταγράφεται μεγάλη ανάπτυξη στο online μερίδιο για τους μεγάλους λιανέμπορους», δήλωνε πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος της NielsenIQ, Βάιος Δημοράγκας.

Από την πλευρά του δε ο πρόεδρος της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος και επικεφαλής του ομίλου METRO AEBE, Αριστοτέλης Παντελιάδης εκτιμούσε πριν από λίγο διάστημα ότι η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών στον κλάδο θα συνεχιστεί αλλά θα είναι αργή. Η ανάπτυξη θα είναι αργή, ενώ κάθε service, κάθε εξυπηρέτηση θα πληρώνεται, σχολίαζε ο ίδιος, θέτοντας μια βασική παράμετρο στο τραπέζι των συζητήσεων για το αύριο των σούπερ μάρκετ. «Κάθε service θα έχει χρέωση και αυτό συνιστά μια δίκαιη τιμολόγηση. Το quick delivery θα είναι πιο ακριβό και θα πληρώνεται», σημείωνε χαρακτηριστικά ο κ. Παντελιάδης.

Τι δείχνουν τα στοιχεία

Σύμφωνα άλλωστε με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Convert Group, η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στο κλάδο των σούπερ μάρκετ συνεχίζεται, με τους καταναλωτές να δαπανούν online 335 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ το 2024, δηλαδή 9% περισσότερα από το 2023.

Σημειώνεται ότι ο τζίρος αυτός δεν περιλαμβάνει Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market & Wolt Market που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση της μέσης αξίας παραγγελίας κατά 6% στα 85 ευρώ που οφείλεται κυρίως στα περισσότερα τεμάχια που αυτή περιέχει (κατά μέσο όρο 34,3 τεμάχια σε σχέση με 32,8 το 2023) και όχι στον πληθωρισμό, αφού η αύξηση της μέσης online τιμής αγαθών ήταν 1% σε σχέση με 8% που ήταν το 2023.

Σε σύγκριση με το 2023 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το 2024 ήταν κατά 18% τα προϊόντα για κατοικίδια, 14% ποτά και αναψυκτικά, 12% τα κατεψυγμένα τρόφιμα, ενώ τα συσκευασμένα τρόφιμα αυξήθηκαν σε αξία online αγορών κατά 9% και τα φρέσκα τρόφιμα κατά 8%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Κοινωνικός τουρισμός: Παρατείνονται έως τις 14 Μαΐου οι αιτήσεις για δωρεάν καλοκαιρινές διακοπές με voucher της ΔΥΠΑ

Χρέη: Σχέδιο για διπλή «ανάσα» σε συνεπείς οφειλέτες - Τα σενάρια για δεσμευμένους λογαριασμούς και ακατάσχετο

Apivita: Ήπια ανάπτυξη λόγω Ασίας – Η επόμενη μέρα

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider