Οι καταναλωτές των ΗΠΑ χρησιμοποίησαν τα κινητά τηλέφωνα και τους υπολογιστές τους για να πραγματοποιήσουν αγορές 10,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο διαδίκτυο τη Black Friday, σύμφωνα με μια ενημερωμένη καταμέτρηση από την Adobe Analytics.
Σύμφωνα με το Reuters, Η Μαύρη Παρασκευή, την επομένη της Αμερικανικής Ημέρας των Ευχαριστιών, σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της εορταστικής περιόδου αγορών για τους λιανεμπόριο την ώρα που έχει ενταθεί ο ανταγωνισμός μεταξύ των λιανοπωλητών για να κερδίσει κάθε αγοραστή που ζητάει εκπτώσεις.
Οι αυξημένες αγορές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου ευνοούν δυνητικά τους «γίγαντες» του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Amazon και η Walmart.
Η Walmart, η οποία διαχειρίζεται 4.700 καταστήματα στις ΗΠΑ, έχει επενδύσει πολλά σε παραδόσεις από τα καταστήματα στα σπίτια των καταναλωτών για την περίοδο των εορτών, για να ενισχύσει τη θέση της το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Σύμφωνα με την Adobe, οι δαπάνες των Αμερικανών στο διαδίκτυο τη Μαύρη Παρασκευή αυξήθηκαν κατά 10,2%. Η Adobe άντλησε τα στοιχεία της από τις συσκευές που χρησιμοποιούν το λογισμικό της.
Τα εμπορεύματα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στο διαδίκτυο περιελάμβαναν προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης δέρματος και μαλλιών, καθώς και ηχεία bluetooth και μηχανές εσπρέσο, ανέφερε η Adobe.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι διαδικτυακές πωλήσεις παιχνιδιών αυξήθηκαν 622% σε σύγκριση με τις μέσες ημερήσιες πωλήσεις τον Οκτώβριο, ενώ οι πωλήσεις κοσμημάτων αυξήθηκαν 561%, ενώ αύξηση κατά 476% σε σύγκριση με τον Οκτώβριο είδαν και οι πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών.
Το 2023, οι καταναλωτές των ΗΠΑ ξόδεψαν 9,8 δισεκατομμύρια δολάρια στο διαδίκτυο τη Μαύρη Παρασκευή, ενώ το 2022 ξόδεψαν 9,1 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την Adobe.