Θ. Βασιλειάδης (Kariera Group): Δεν υπάρχουν αρκετές επιχειρήσεις που να αναπτύσσονται μέσω εξαγορών

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Θ. Βασιλειάδης (Kariera Group): Δεν υπάρχουν αρκετές επιχειρήσεις που να αναπτύσσονται μέσω εξαγορών
Η μετάβαση των συγχωνεύσεων και των εξαγορών (Μ&Α) στην ψηφιακή εποχή, καθώς και το πώς η αξιοποίηση disruptive τεχνολογιών ξεκλειδώνει αξία μέσω της καινοτομίας, ήταν η τρίτη θεματική συζήτησης στο πλαίσιο του «Mergers & Acquisitions Summit», την οποία συντόνισε ο Partner στη Zepos & Yannopoulos Στάθης Ορφανουδάκης.  

Η μετάβαση των συγχωνεύσεων και των εξαγορών (Μ&Α) στην ψηφιακή εποχή, καθώς και το πώς η αξιοποίηση disruptive τεχνολογιών ξεκλειδώνει αξία μέσω της καινοτομίας, ήταν η τρίτη θεματική συζήτησης στο πλαίσιο του «Mergers & Acquisitions Summit», την οποία συντόνισε ο Partner στη Zepos & Yannopoulos Στάθης Ορφανουδάκης.

Ο Θεόφιλος Βασιλειάδης, CEO του Kariera Group, επισήμανε ότι δεν υπάρχουν σήμερα αρκετές επιχειρήσεις στην Ελλάδα που να αναπτύσσονται μέσω εξαγορών. O κ. Βασιλειάδης έκανε εκτενή αναφορά στις δυσκολίες και στο κανονιστικό πλαίσιο που προσδιορίζουν ένα M&A deal και επισήμανε ότι «δεν είναι καθόλου εύκολο να μεγαλώσεις από ένα μέγεθος και πάνω», τονίζοντας την ανάγκη να κρατήσουμε τους ανθρώπους της τεχνολογίας στην Ελλάδα, δίνοντας ακόμη και φορολογικά κίνητρα. «Πρέπει να βρούμε τρόπο να μεγαλώσουν οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Υπάρχει καλός κόσμος και όχι τόσο ακριβός», εξήγησε σε ό,τι αφορά την αγορά εργασίας.

Ο Δημήτρης Καλαβρός-Γουσίου, Founding Partner της Apeiron Ventures, επισήμανε τα στοιχεία που κάνουν τις εταιρείες τεχνολογίας να ξεχωρίζουν και να είναι ελκυστικές για επένδυση και τόνισε ότι «τα βασικά στοιχεία είναι τρία: η ομάδα, η ομάδα και η ομάδα!», καθώς μόνο με μία συμπαγή ομάδα μπορεί μια επιχείρηση να αναπτυχθεί και να διακριθεί. Κλείνοντας, ανέφερε πως οι τράπεζες αρχίζουν να επενδύουν απευθείας σε startup επιχειρήσεις, έχοντας πλέον μια πιο ενεργή παρουσία στο οικοσύστημα.

Η Μυρτώ Παπαθάνου, Partner του Metavallon VC, τόνισε ότι στο κομμάτι των εξαγορών ο αγοραστής ψάχνει να βρει είτε ένα καλό πελατολόγιο, το οποίο να μη δύναται ο ίδιος να το χτίσει, είτε μία επιχείρηση της οποίας η υποδομή να είναι ανώτερη και δύσκολα προσεγγίσιμη οικονομικά ή λογισμικά. Υποστήριξε πως το επιχειρηματικό μοντέλο κάθε εταιρείας βασίζεται εξ ολοκλήρου στην τεχνολογία, ενώ πρέπει να είναι ξεκάθαρο και βιώσιμο, ώστε η εταιρεία να έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει ανταγωνιστικά για να εξελιχθεί.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider