Πού επικεντρώνεται η στρατηγική της Pepsico Hellas για το 2023 - Ξεπέρασαν τα 200 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Πού επικεντρώνεται η στρατηγική της Pepsico Hellas για το 2023 - Ξεπέρασαν τα 200 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις
Σε πέντε άξονες ξεδιπλώνονται τα σχέδια της Pepsico Hellas για το τρέχον έτος με επίκεντρο τις επενδύσεις σε υφιστάμενα και νέα προϊόντα. Αύξηση άνω του 17% κατέγραψαν οι πωλήσεις το 2022, ανοδικά κινήθηκε και η κερδοφορία. Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις που δημοσιεύθηκαν σήμερα.

Στη διατήρηση σταθερής πορείας για την τρέχουσα χρονιά, καθώς και στην υλοποίηση επενδύσεων που αποσκοπούν τόσο στην ανάπτυξη και παραγωγή νέων προϊόντων όσο και σύγχρονων εργαλείων προώθησης πωλήσεων στην αγορά, επικεντρώνονται οι στόχοι της Pepsico Hellas για το 2023.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, για το 2023 η εταιρεία σχεδιάζει:

  • Την περαιτέρω ανάπτυξη υφιστάμενων προϊόντων, καθώς και την προώθηση νέων στην αγορά, μέσω της υλοποίησης ενός ολοκληρωμένου προγράμματος marketing. Μέσα από αυτήν τη στρατηγική κατεύθυνση, στόχος είναι η βέλτιστη ανταπόκριση στις νέες ανάγκες των καταναλωτών για υγιεινή διατροφή.
  • Την υλοποίηση συνεργειών και δράσεων για τη μείωση των λειτουργικών της εξόδων με στόχο τη βελτίωση των οικονομικών δεικτών, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις οικονομίες κλίμακας.
  • Την περαιτέρω υλοποίηση της στρατηγικής προσέγγισης της αγοράς με τη δημιουργία νέων ισχυρών και σταθερών συνεργασιών, αλλά και τη μεταφορά τεχνογνωσίας και εκπαίδευσης σε νέα ψηφιακά εργαλεία των συνεργατών – προμηθευτών.
  • Το μετασχηματισμό της εφοδιαστικής αλυσίδας με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της ροής των προϊόντων.
  • Τη συνέχιση και ενίσχυση των δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας της εταιρείας σε τρεις βασικούς άξονες: Υγιής επιχειρηματική ανάπτυξη, έμφαση στο περιβάλλον και ανταπόδοση στην κοινωνία.

Αύξηση πωλήσεων κατά 17,69%

Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της Pepsico Hellas που καταχωρήθηκαν νωρίτερα σήμερα στο ΓΕΜΗ, στη χρήση 2022 το μικτό κέρδος ανήλθε σε 83,58 εκατ. ευρώ, έναντι 77,39 εκατ. ευρώ το 2021. Η εν λόγω αύξηση που προσεγγίζει το 8% οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αισθητή αύξηση πωλήσεων. Εν προκειμένω, οι πωλήσεις κατόρθωσαν να σπάσουν το «φράγμα» των 200 εκατ. ευρώ, αγγίζοντας τα 201,17 εκατ. ευρώ, έναντι 170,93 εκατ. ευρώ το 2021, αυξημένες κατά 30,24 εκατ. ευρώ ή κατά ποσοστό 17,69%.

Σημαντική συνεισφορά στην ανοδική πορεία των πωλήσεων, είχαν προϊόντα όπως τα Lay’s, τα Ruffles, τα Doritos, τα Kinder, το Lipton και η Pepsi.

Το κόστος πωλήσεων εμφάνισε επίσης άνοδο (25,72%), κυρίως λόγω του αυξημένου κόστους αγοράς των εμπορευμάτων και των πρώτων υλών, σε σχέση με τα αντίστοιχα ποσά για τη χρήση 2021. Συγκεκριμένα, το κόστος πωλήσεων ανήλθε για τη χρήση του 2022 σε 117,59 εκατ. ευρώ, έναντι 93,54 εκατ. ευρώ για τη χρήση του 2021. Τα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν σε 5,73 εκατ. ευρώ από 4,17 εκατ. ευρώ το 2021, καταγράφοντας αύξηση κατά 1,56 εκατ. ευρώ.

Παρόλο που τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης αυξήθηκαν κατά 7,11 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2021, η προαναφερόμενη αύξηση του μικτού περιθωρίου, όπως επίσης και η αύξηση στα κέρδη από τη διάθεση μη κυκλοφορούντων στοιχείων -κατά 3,67 εκατ. ευρώ- αιτιολογούν πλήρως τη μεταβολή στα κέρδη προ φόρων, όπως επισημαίνεται στην οικονομική έκθεση.

Παράλληλα, οι εμπορικές απαιτήσεις της Pepsico Hellas αυξήθηκαν κατά 2,24 εκατ. ευρώ και ανήλθαν σε 29,07 εκατ. ευρώ το 2022 από 26,83 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση. Η μεταβολή αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση που παρουσίασαν οι πωλήσεις.

Η κίνηση - ματ με τον επαναπατρισμό της παραγωγής των αναψυκτικών ΗΒΗ

Ήταν στις αρχές του περασμένου Φεβρουαρίου όταν η PepsiCo Hellas ανακοίνωσε τη μεταφορά της παραγωγής των εμβληματικών αναψυκτικών της ΗΒΗ στην Ελλάδα, προκειμένου αυτά να συσκευάζονται στις εγκαταστάσεις της ΕΨΑ στο Βόλο. Η συμφωνία των PepsiCo Hellas και ΕΨΑ αφορούσε στη συσκευασία κουτιών αλουμινίου και ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο, μετά από πέντε και πλέον χρόνια όπου η παραγωγή είχε μεταφερθεί σε εργοστάσια της Ευρώπης.

Η απόφαση της PepsiCo Hellas να προχωρήσει σε επαναπατρισμό της παραγωγής των αναψυκτικών ΗΒΗ σε συνεργασία με μία ελληνική εταιρεία επισφράγισε μια σημαντική της δέσμευση.
Η ΗΒΗ είναι ένα ιστορικό προϊόν της PepsiCo Hellas που κυκλοφορεί από το 1926 στην ελληνική αγορά και περιλαμβάνει αναψυκτικά με γεύσεις, mixers και χυμούς.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Η Κρι Κρι προσφέρει έκτακτες παροχές ύψους 1 εκατ. ευρώ στους εργαζομένους της

Έσπασε το «φράγμα» των 4 δισ. ευρώ ο τζίρος του Σκλαβενίτη το 2022 – Ανήλθε στα 4,47 δισ. ευρώ

Airbnb: Ισχυρότερο μπλόκο για κρυφά εισοδήματα – Σήμερα η εξειδίκευση των μέτρων της ΔΕΘ από το ΥΠΕΘΟ

gazzetta
gazzetta reader insider insider