Η Simpler λανσάρει το 1-click checkout και κάνει εφικτή την ηλεκτρονική αγορά προϊόντων με 1 κλικ

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Simpler λανσάρει το 1-click checkout και κάνει εφικτή την ηλεκτρονική αγορά προϊόντων με 1 κλικ
Η Simpler ανακοινώνει το λανσάρισμα του Simpler Checkout, βελτιώνοντας ριζικά τον τρόπο που οι άνθρωποι αγοράζουν online και κάνοντας εφικτή την αγορά προϊόντων, τόσο στον ψηφιακό όσο και στον φυσικό κόσμο, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Η Simpler ανακοινώνει το λανσάρισμα του Simpler Checkout, βελτιώνοντας ριζικά τον τρόπο που οι άνθρωποι αγοράζουν online και κάνοντας εφικτή την αγορά προϊόντων, τόσο στον ψηφιακό όσο και στον φυσικό κόσμο, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Οι λιανικές πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως έφτασαν τα 4,9 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2021 και αναμένεται να φτάσουν τα 6,4 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2024. Οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να βελτιστοποιούν μόνο το λεγόμενο “top of the funnel”, ξοδεύοντας το μεγαλύτερο μέρος των μάρκετινγκ προϋπολογισμών τους στο να προσπαθούν να προσελκύσουν περισσότερους υποψήφιους πελάτες (leads) στα websites τους, ενώ στην πραγματικότητα το μεγαλύτερο ποσοστό χάνεται στο τελευταίο στάδιο της αγοράς, αυτό του checkout. Η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών (7 στους 10) εγκαταλείπουν τα καλάθια τους, κάτι που μεταφράζεται σε χαμένα έσοδα δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Σε κάθε βήμα της διαδικασίας αγοράς, χάνεται και ένα ποσοστό υποψήφιων πελατών. Το στάδιο της ολοκλήρωσης αγοράς, το λεγόμενο “checkout funnel” πολύ συχνά παραμελείται, παρόλο που μπορούμε εύκολα να το επηρεάσουμε και να έχει τεράστιο αντίκτυπο στο ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες.

Η Simpler λύνει αυτό το πρόβλημα κάνοντάς το όσο πιο απλό γίνεται για τους καταναλωτές να πραγματοποιούν online αγορές, δίνοντάς τους ένα ενιαίο “διαβατήριο αγορών”, έτσι ώστε κάθε αγορά να γίνεται με 1 κλικ, σε δευτερόλεπτα. Τα πρώτα νούμερα από τα e-shops με τα οποία συνεργάζεται η Simpler δείχνουν διψήφια αύξηση στο ποσοστό μετατροπής επισκεπτών σε πελάτες (conversion rate), μείωση του cart abandonment, ενώ είναι επίσης εντυπωσιακό ότι σε πολλές περιπτώσεις το 70% των παραγγελιών των εμπόρων γίνονται πλέον μέσα από τη Simpler, μειώνοντας σημαντικά την αντικαταβολή, η οποία για πολλούς εμπόρους είναι προβληματική και εξακολουθεί να παραμένει σημαντική στην Ελλάδα.

Η εταιρεία, ιδρύθηκε το 2021 από τους Ράνια Λάμπρου, Αλέξανδρο Κυριακόπουλο και Σπύρο Μανδέκη, ειδικούς στο adtech & fintech, και έχει χρηματοδοτηθεί με €1εκ από τους επενδυτικούς φορείς VentureFriends και MMC Ventures, καθώς και άγγελους επενδυτές στο χώρο του fintech και του ecommerce. Η Simpler συνεργάζεται ήδη με 30 ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα ενώ τώρα λανσάρει το Simpler Checkout για οποιονδήποτε έμπορο στην Ευρώπη. Παράλληλα προσφέρει και τη λύση των αγορών με 1 κλικ, επιτρέποντας στους αγοραστές να ολοκληρώσουν μια αγορά ακόμα και απευθείας από τις σελίδες προϊόντων ή μέσα από ένα email (χωρίς να χρειάζεται να ακολουθούν το στάδιο της προσθήκης στο καλάθι).

“Έχοντας αυτή την ισχυρή τεχνολογία στα χέρια μας, αρχίσαμε να αναρωτιόμαστε, γιατί να περιορίσουμε τη διάθεση του Simpler Checkout μόνο στα ηλεκτρονικά καταστήματα; Τώρα αλλάζουμε εντελώς τους όρους του παιχνιδιού, αποσυνδέοντας τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς από τα ηλεκτρονικά καταστήματα για πρώτη φορά, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αγοράσουν απευθείας ένα προϊόν με ένα απλό βήμα, απλώς κάνοντας κλικ σε ένα “link” ή σκανάροντας έναν κωδικό QR, σχεδόν από οπουδήποτε”, δήλωσε η Ράνια Λάμπρου, συνιδρύτρια & CEO της Simpler.

Ο απώτερος και πιο δύσκολος στόχος είναι να πετύχεις τον αγοραστή τη στιγμή που έχει την πρόθεση να κάνει την αγορά και να του το κάνεις όσο γίνεται πιο εύκολο. Αυτό το “εξ αποστάσεως” checkout φέρνει μια νέα εποχή στις ηλεκτρονικές αγορές, καθώς με 1 κλικ ή τη σάρωση ενός QR κωδικού, ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει απευθείας ένα προϊόν με ένα βήμα. Μπορεί απλώς να κάνει κλικ σε ένα “link” σε μια διαφήμιση, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε newsletters, blogs κλπ ή να σκανάρει έναν κωδικό QR πχ σε ένα προϊόν, ή σε μια διαφήμιση σε ένα περιοδικό, ή και στην τηλεόραση.

Η σημαντική καινοτομία εδώ είναι ότι αυτά τα Checkout links ή κωδικοί QR δεν σε μεταφέρουν στο website, ώστε να ακολουθήσεις όλα τα στάδια (προσθήκη στο καλάθι -> καλάθι -> ταμείο και να συμπληρώσεις μια μακροσκελή φόρμα) αλλά σε μεταφέρουν απευθείας στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς για το προϊόν που θέλεις να αγοράσεις, συντομεύοντας δραματικά τη διαδικασία: από την αρχική πρόθεση για αγορά στην αποστολή της παραγγελίας με ένα απλό βήμα.

“Το Simpler έρχεται να βελτιώσει σημαντικά τα αποτελέσματα για τα ηλεκτρονικά καταστήματα που ξοδεύουν για να φέρουν επισκέπτες αλλά χάνουν σημαντικό ποσοστό αυτών στο checkout. Παράλληλα ο καταναλωτής έχει πολύ καλύτερη εμπειρία στις ηλεκτρονικές και όχι μόνο αγορές του κερδίζοντας σε χρόνο και ευκολία. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που είμαστε μαζί και υποστηρίζουμε τη Simpler στην υλοποίηση αυτού του όραματος”, δήλωσε ο Απόστολος Αποστολάκης συνιδρυτής και Partner στο VentureFriends.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider