Επιχειρήσεις | Ελλάδα
10-01-2022 | 15:15

ΘΕΟΝΗ: Επενδύει 10 εκατ. ευρώ σε νέα γραμμή παραγωγής και κέντρο logistics

Μαρίνα Φούντα
Μοιράσου το
ΘΕΟΝΗ: Επενδύει 10 εκατ. ευρώ σε νέα γραμμή παραγωγής και κέντρο logistics – Οι στόχοι και η γενικότερη εικόνα του κλάδου
live updates: Ανανεώθηκε πριν

Τελευταία ενημέρωση: 15:42

Σε μια νέα επένδυση, συνολικού ύψους 10 εκατ. ευρώ, για τη δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής και νέου κέντρου αποθήκευσης και παροχής υπηρεσιών logistics, προχωρά η ΘΕΟΝΗ, προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση που δέχεται για το φυσικό μεταλλικό νερό, τόσο από την εγχώρια όσο και από τη διεθνή αγορά.

Σφραγίζοντας μια νέα εποχή για το δυναμικά αναπτυσσόμενο ελληνικό brand εμφιάλωσης νερού, η νέα γραμμή αναμένεται να ολοκληρωθεί στα μέσα του 2022 και προβλέπεται να αυξήσει τον όγκο παραγωγής κατά 60% των φιαλών ανά ημέρα σε συσκευασίες των 500ml & 1500ml. Στόχος της εταιρείας είναι να καλυφθεί η τεράστια ζήτηση του καλοκαιριού στην Ελλάδα, αλλά και στις διεθνείς αγορές, καθώς πρόσφατα έπεσαν οι υπογραφές για μία μεγάλη εμπορική συμφωνία στις ΗΠΑ. Το νέο κέντρο logistics στην περιοχή του Ελληνόπυργου Μουζακίου  θα λειτουργήσει εκμεταλλευόμενο την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στη διαχείριση των προϊόντων και θα είναι ενεργειακά πράσινο εκμεταλλευόμενο τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στις εγκαταστάσεις του.

«Είμαστε υπερήφανοι για το νέο μεγάλο βήμα, σε συνάρτηση, πάντα, με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται ως συνεργάτες αλλά και με τους τελικούς καταναλωτές. Οι νέες γραμμές παραγωγής προοικονομούν αύξηση μεριδίου αγοράς όπου σε συνδυασμό με την καινοτομία που χαρακτηρίζει την εταιρεία, είμαστε το πρώτο φυσικό μεταλλικό νερό σε χάρτινη συσκευασία 100% ανακυκλώσιμη, σηματοδοτείται ένα άλμα στο μέλλον και τολμώ να πω ένας διπλασιασμός της εταιρείας», δήλωσε ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Δημήτρης Τσέλιος, σχολιάζοντας την επένδυση.

Το νερό ΘΕΟΝΗ είναι ένα 100% ελληνικό brand με διεθνή χαρακτήρα, που βρίσκεται σε πολλαπλά σημεία πώλησης ανά τον κόσμο. Η εξαγωγική του δραστηριότητα και το δίκτυο πωλήσεών του διευρύνονται με ταχείς ρυθμούς, καθιστώντας το έναν δυνατό παράγοντα στην παγκόσμια Food & Beverage σκηνή.

Το νερό ΘΕΟΝΗ αναβλύζει σε υψόμετρο 1100 μέτρων, στη φυσική πηγή Γκούρα, στην οροσειρά των Αγράφων. Σε αυτό το παρθένο, μακριά από κάθε είδος ανθρώπινης δραστηριότητας, περιβάλλον, εμφιαλώνεται άμεσα, κατευθείαν από την πηγή, χωρίς καμία πρόσμιξη, επιβάρυνση ή διεργασία.

Από πού πήρε το όνομά του…

Το ΘΕΟΝΗ πήρε την ονομασία του από την ομώνυμη νεράιδα που - σύμφωνα με τον τοπικό θρύλο - προστατεύει την Πηγή Γκούρα, εκεί που αναβλύζει το νερό. Σύμφωνα με τον μύθο, όταν η νεράιδα άκουγε τον μελωδικό ήχο της φλογέρας των βοσκών, οι κάτοικοι της περιοχής μπορούσαν να την δουν να χορεύει και να τραγουδά. Η νεράιδα κερνούσε με το «μαγικό» νερό της πηγής βοσκούς και οδοιπόρους, παίρνοντας τις λύπες τους και δίνοντας τους μαγικά χαρίσματα.

Η εταιρεία ΘΕΟΝΗ Α.Ε. εισέρχεται δυναμικά στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού το 2013 με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΘΕΟΝΗ, το οποίο εμφιαλώνεται σε μια υπερσύγχρονη μονάδα εμφιάλωσης, με έδρα το χωριό Βατσουνιά στο Μουζάκι του νομού Καρδίτσας. Όλες οι γραμμές εμφιάλωσης είναι υπερσύγχρονες και πλήρως αυτοματοποιημένες, ώστε να διασφαλίζεται τόσο η ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος όσο και η ασφάλεια του προσωπικού και των εγκαταστάσεων.

Ολοένα και ενισχύεται η διεθνής του παρουσία

Από την Πηγή Γκούρα των Αγράφων το νερό ΘΕΟΝΗ ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο. Υιοθετώντας από το ξεκίνημα έναν σαφή εξωστρεφή χαρακτήρα, διαθέτει πλέον ένα ισχυρό δίκτυο εξωτερικού, με παρουσία σε χώρες της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, με την ετικέτα του προϊόντος να κυκλοφορεί σε 5 διαφορετικές γλώσσες (αγγλικά, αραβικά, γερμανικά, γαλλικά, ρωσικά και εβραϊκά). Η Κύπρος, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η Σαουδική Αραβία, οι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Βέλγιο η Ολλανδία, αλλά και η Ρωσία είναι κάποιες από τις χώρες που ανήκουν στο δίκτυο εξαγωγών του ΘΕΟΝΗ, ενώ η λίστα των χωρών εμπλουτίζεται συνεχώς. Η Κίνα και η Αυστραλία αποτελούν τις πιο πρόσφατες αγορές που εκδηλώνουν ενδιαφέρον για το ΘΕΟΝΗ, ενώ στόχος της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια είναι το 30% – 40% της παραγωγής να κατευθύνεται προς το εξωτερικό.

Πλούσια η επενδυτική σκακιέρα στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού

Η νέα επένδυση για το νερό ΘΕΟΝΗ έρχεται σε μια περίοδο έντονων διεργασιών και μεγάλων επενδύσεων στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού.

Η ηπειρώτικη ΒΙΚΟΣ, μια από τις πλέον γνωστές και καταξιωμένες εταιρείες στον χώρο των εμφιαλωμένων νερών, δηλώνει πως θα συνεχίσει απρόσκοπτα το επενδυτικό της πρόγραμμα το 2022, θέτοντας στόχο για ακόμη υψηλότερες επιδόσεις. Η εταιρεία αποχαιρέτησε με θετικό πρόσημο την περασμένη χρονιά, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ, για το εντεκάμηνο του 2021 οι πωλήσεις του εμφιαλωμένου νερού Βίκος σημείωσαν σημαντική αύξηση, τόσο σε όγκο, όσο και σε αξία. Ο ρυθμός ανάπτυξης σε όγκο της κατηγορίας εμφιαλωμένου νερού στην αγορά των σούπερ μάρκετ έφτασε στο 5,8%, ενώ για την εταιρεία Βίκος ο ρυθμός ανάπτυξης ανήλθε στο 17,7%. Από πλευράς όγκου πωλήσεων, το μερίδιο αγοράς που κατέκτησε το brand Βίκος για τους 11 μήνες του τρέχοντος έτους ανήλθε στο 17,4%. Παράλληλα, το χρονικό διάστημα 2017-2020 η εταιρεία προχώρησε σε μια σειρά επενδύσεων που ξεπέρασε τα 20 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα, προέβη σε επέκταση της μονάδας με εγκατάσταση νέας, υπερσύγχρονης πλήρους γραμμής παραγωγής νερού με δυναμικότητα εμφιάλωσης 81.000 φιάλες την ώρα, στο εργοστάσιο Περιβλέπτου, ενώ την ίδια χρονική περίοδο ολοκληρώνεται στο εργοστάσιο Καλπακίου η εγκατάσταση νέας, υπερσύγχρονης πλήρους γραμμής παραγωγής νερού και αναψυκτικών με δυναμικότητα παραγωγής 36.000 φιάλες την ώρα και η ανέγερση νέων κτηριακών εγκαταστάσεων.

«Πλώρη» να καταστεί πρωταγωνίστρια σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων που δραστηριοποιείται, βάζει για το 2022 και η ΧΗΤΟΣ, ενισχύοντας διαρκώς τη δυναμική της και εμπλουτίζοντας το χαρτοφυλάκιό της με αναγνωρισμένα brands. Η εταιρεία που εμφιαλώνει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό «ΖΑΓΟΡΙ» υποδέχεται τη νέα χρονιά με ακόμη περισσότερες προτάσεις για τον καταναλωτή, με νέα προϊόντα και συσκευασίες, στο πλαίσιο του επενδυτικού πλάνου που υλοποιεί. Η ηπειρώτικη εταιρεία εμφιάλωσης νερού κατόρθωσε να διατηρήσει το θετικό της πρόσημο καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, παραμένοντας μια υγιής επιχείρηση, ενώ πλέον έχει ήδη αρχίσει να σχεδιάζει τα επόμενα βήματά της με ορίζοντα τη μετά την πανδημία εποχή. Από την αρχή του χρόνου και σε δύο πολύ σημαντικά deals, η εταιρεία έχει αναλάβει την εμπορία και διακίνηση του συνόλου του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της Green Cola Hellas, αλλά και την αποκλειστική διανομή, εμπορία, merchandising και marketing των κορυφαίων προϊόντων Evian και Ferrarelle, μετά τη στρατηγική της συνεργασία με τη γαλλική Danone Waters. Παράλληλα, πριν μερικούς μήνες η ΧΗΤΟΣ ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην εξαγορά του 100% της εταιρείας εμφιάλωσης νερού, ΖΗΡΕΙΑ ΕΠΕ.

Τον περασμένο Νοέμβριο η ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών Λουξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ απέκτησε το 42,34% των μετοχών της εταιρείας εμφιάλωσης Νερού Δίρφυς ΑΕ έναντι 1,2 εκατ. ευρώ, πραγματοποιώντας την είσοδό της στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Νερό ΘΕΟΝΗ: Ενισχύει τη διεθνή του παρουσία με το «διαβατήριο εξαγωγών» της εβραϊκής κοινότητας – Τι είναι