Η Shiseido πούλησε με «χασούρα» την bareMinerals και την Laura Mercier έναντι 700 εκατ. δολαρίων

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Shiseido πούλησε με «χασούρα» την bareMinerals και την Laura Mercier έναντι 700 εκατ. δολαρίων
Η ιαπωνική εταιρεία «έκλεισε» με αυτό τον τρόπο το... κεφάλαιο της επέκτασης στις ΗΠΑ, που της κόστισε 2,1 δισ. δολάρια.

Η Shiseido συμφώνησε με την Advent για την πώληση της bareMinerals, της Buxom και της Laura Mercier έναντι μόλις 700 εκατ. δολαρίων. Πρόκειται για ποσό που αγγίζει μόλις τα 2/3 από το ποσό που πλήρωσε αρχικά η Shiseido για να αποκτήσει τα brands καλλυντικών.

Η ιαπωνική εταιρεία «έκλεισε» με αυτό τον τρόπο το... κεφάλαιο της επέκτασης στις ΗΠΑ, που της κόστισε 2,1 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τους Financial Times. Όμως αυτό δεν σημαίνει πως θα απουσιάζει από την αμερικανική αγορά, καθώς συνεχίζει να έχει το brand καλλυντικών Nars και τη σειρά skincare Drunk Elephant.

Η πώληση των bareMinerals, Buxom και Laura Mercier για τόσο μειωμένο από το αρχικό ποσό, δείχνει την ευρύτερη αλλαγή στρατηγικής της Shiseido, η οποία είναι η μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών στην Ιαπωνία.

Υπό την ηγεσία του Masahiko Uotani, η εταιρεία έχει στρέψει το επίκεντρο της στα high-end προϊόντα φροντίδας του δέρματος (skincare), ειδικά στην Ασία. Τους τελευταίους 12 μήνες, η εταιρεία έχει πουλήσει επίσης, το brand CVC έναντι 1,5 δισ. δολαρίων και δεν ανανέωσε το συμβόλαιο της για τα αρώματα του ιταλικού brand Dolce & Gabbana.

Στα οικονομικά νέα, η Shiseido ανακοίνωσε απώλειες καθώς τα λειτουργικά έξοδα για τη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν στο τριπλάσιο (202 εκατ, δολάρια) το 2020, ενώ τα έσοδα έπεσαν κατά 24%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider