Κοντά σε μια συμφωνία - ορόσημο για τον κλάδο των ειδών διατροφής βρίσκονται Kellogg και Ferrero, με το τίμημα να φτάσει το 1 με 1,5 δισ. δολάρια και το deal να ανακοινώνεται, ίσως και σήμερα.
Σύμφωνα με το CNBC, η Ferrero, η ιδιοκτήτρια του brand της Nutella, αναμένεται να αποκτήσει τρία σημαντικά brands από την Kellogg και συγκεκριμένα: Keebler, Famous Amos και τα σνακ φρούτων της.
Η συμφωνία αυτή είναι η πιο πρόσφατη εξαγορά της Ferrero, η οποία τα τελευταία δύο χρόνια έχει προσθέσει στο δυναμικό της, την Ferrara Candy Company για 1 δισ. δολάρια και τμήμα της Nestle για 2,8 δισ. δολάρια.
Το πορτοφόλιο της Ferrero, πέρα από την πολύ δημοφιλή Nutella, περιλαμβάνει brands όπως την Buttterfinger, την SweeTARTS and την Crunch.
Η στρατηγική της Ferrero για τις ΗΠΑ εστιάζει στις εξαγορές brands που έχουν χάσει την αίγλη τους στην αγορά και έχουν περάσει σε δεύτερη μοίρα από τις μητρικές τους εταιρείες. Στόχος της είναι, μετά την απόκτησή τους, να τα κυκλοφορεί στην αγορά εκ νέου με νέα εμφάνιση και νέο marketing.
Στο μεταξύ η Kellogg, θέλησε να αποχωριστεί από ορισμένα από τα brands της, ώστε να επικεντρώσει την προσοχή και τα κεφάλαια της σε επιτυχημένα προϊόντα, όπως τα Pringles, τα Cheez-Its και τα Rice Krispies Treats.