Η Gucci κερδίζει τους millennials

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η Gucci κερδίζει τους millennials
Καλά νέα για την Gucci σε μια περίοδο όπου τα είδη πολυτελείας διέρχονται κρίση.

Καλά νέα για την Gucci σε μια περίοδο όπου τα είδη πολυτελείας διέρχονται κρίση εξαιτίας της πτώσης της ζήτησης από την Κίνα αλλά και της οικονομικής ύφεσης. Ο γνωστός οίκος ειδών πολυτελείας σχεδόν διπλασίασε τις πωλήσεις του το 2018 και οι καταναλωτές κάτω των 35 ετών αντιπροσώπευαν το 55% αυτών των πωλήσεων.

Ο ιδρυτής της Gucci, Guccio Gucci, σχεδίασε αρχικά δερμάτινα είδη για την αριστοκρατία, κυρίως είδη ιππασίας. Καθώς η Gucci μεγάλωσε σε δημοτικότητα, έγινε συνώνυμη με την κομψότητα και την υψηλή ποιότητα. Στη δεκαετία του 1960, η Gucci συνδέθηκε με ανθρώπους όπως η Jackie Kennedy. Μία από τις τσάντες της Gucci έδειχνε την Jackie Kennedy να την κρατάει και ονομάστηκε "The Jackie". Σήμερα, το 2018, η Gucci εξακολουθεί να είναι πολύ ακριβή μάρκα πολυτελείας, αλλά δεν είναι πλέον αποκλειστικά για την ελίτ.

Διασημότητες όπως η Lil Pump και η Kylie Jenner έχουν φυσικά διαφημίσει τα προϊόντα της επιχείρησης μέσω του Instagram και της μουσικής αλλά αυτός δεν είναι ο μοναδικός λόγος.

Ο οίκος δουλεύει με σκοπό να ανανεώσει το brand με κατεύθυνση τους millennials και το 2015, η Gucci έφερε τον Alessandro Michele ως νέο διευθυντή του δημιουργικού. Κάτω από την ηγεσία του Michele, η Gucci έχει «αγκαλιάσει» το streetwear.

Η αναζωπύρωση των τάσεων της μόδας της δεκαετίας του '90 έχει καταστήσει τη μάρκα ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των νεότερων καταναλωτών.Οι millenials έχουν σίγουρα σημασία για τη συγκεκριμένη αγορά και πολλές μάρκες πολυτελείας συνεργάζονται με μάρκες streetwear και επικεντρώνονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσπαθήσουν να προσεγγίσουν αυτή την κατηγορία καταναλωτών καθώς αποτελούν μια μεγάλη αγορά.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους τα εμπορικά σήματα ουσιαστικά κάνουν ένα δυνατό «come back». Ο πιο προφανής είναι ότι υπάρχει στροφή στη δεκαετία του 90 όπου οι μάρκες είχαν κερδίσει πολύ έδαφος στο διεθνές καταναλωτικό κοινό. Ένας ακόμη λόγος φυσικά είναι η κουλτούρα που υπάρχει στις καταναλωτικές συνήθειες και η σύνδεσή της με το κοινωνικό status.

Όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς, η Gucci έχει καταφέρει μεταξύ άλλων να διατηρήσει την αυθεντικότητά της καθώς είναι δύσκολο να μιμηθεί ο ανταγωνισμός τις φόρμες που χρησιμοποιεί και έτσι διατηρεί τη θέση της μεταξύ των αυθεντικών ειδών πολυτελείας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Τζόκερ: Δύο νικητές στην mega κλήρωση των 28,8 εκατ. ευρώ

Πόσοι εργαζόμενοι «λείπουν» από τα σούπερ μάρκετ

Τετραήμερη εργασία και 6ωρο στις προτιμήσεις των εργαζομένων για το καλοκαίρι - Κερδίζουν έδαφος οι Early Fridays

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider