Χαμός με τα Reactions!

Γιώργος Φρίγκας
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Χαμός με τα Reactions!

Χαμός γίνεται στο Facebook με την εισαγωγή των Reactions και τον εμπλουτισμό του απλού Like Button. Οι χρήστες φαίνεται να αγκαλιάζουν αμέσως τα Reactions, παίζουν με αυτά και η Facebook έχει πετύχει το βασικό της στόχο που δεν είναι άλλος από την πιο ενεργή συμμετοχή του κοινού στην πλατφόρμα της. Μάλιστα, τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν την πρώτη μέρα εισαγωγής (την Τετάρτη) ήταν ελάχιστα και αφορούσαν κυρίως το γεγονός ότι τα reactions δεν ήταν διαθέσιμα σε παλαιότερες εκδόσεις του Facebook App για κινητά.

Για τα Reactions στο Facebook είχατε διαβάσει στη σελίδα μας εδώ και αρκετό καιρό. «Tο Facebook θα παρέχει τη δυνατότητα χρήσης διαφόρων emojis, τα οποία εκφράζουν σειρά συναισθημάτων (Love, Haha, Yay, Wow, Sad και Angry). Αυτά τα emojis ονομάζονται Reactions».

Τα Reactions είναι πέντε (Like - Love - Haha - Wow - Sad και Angry) και αναμένεται να βοηθήσουν τους χρήστες να εκφράσουν καλύτερα τα αισθήματα και τις απόψεις τους σε σχέση με δημοσιεύσεις φίλων τους ή σελίδων που ακολουθούν. Η εισαγωγή έγινε μετά από δοκιμές και έρευνες που διήρκησαν περισσότερο από ένα χρόνο και το αποτέλεσμα είναι μια πολύ εύχρηστη προσθήκη ακόμα και για τους ψηφιακά αρχάριους.



Τα Reactions και ο αλγόριθμος EdgeRank

Το θέμα που κυρίως θα μας απασχολήσει, από την οπτική του marketing και της επικοινωνίας είναι το πως θα αξιολογούνται τα Reactions για την προβολή περιεχομένου σε ένα newsfeed.

Μην ξεχνάτε ότι είχαμε γράψει για τις δυσκολίες που υπάρχουν ως προς την ενσωμάτωση ενός dislike button ή των Reactions στον αλγόριθμο EdgeRank της Facebook.

Για την ώρα η Facebook απλά αντιμετωπίζει όλα τα Reactions με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή ως likes. Ωστόσο, έχει ήδη ανακοινωθεί ότι θα εξετάζει προσεκτικά το πως θα χρησιμοποιεί το κοινό τα Reactions, προκειμένου να δημιουργήσει ειδικότερα φίλτρα και να κάνει ακόμα πιο αποτελεσματικό τον αλγόριθμό της, ώστε το κοινό να βλέπει πραγματικά τις δημοσιεύσεις που το ενδιαφέρουν.

Με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να αρχίσουν και οι επιχειρήσεις να αξιολογούν τις διαφορετικές αντιδράσεις του κοινού τους στις σελίδες τους και τις διαφημίσεις τους. Αυτό είναι ήδη εφικτό μέσα από τη σελίδα των Insights, η οποία επιτρέπει πλέον μια συνοπτική προβολή των διαφορετικών αντιδράσεων (Reactions) σε κάθε post, όπως φαίνεται και στη σχετική φωτογραφία.

Φυσικά, οι όποιες ουσιαστικές αλλαγές δε θα πρέπει να αναμένονται άμεσα, καθώς απαιτείται χρόνος μέχρι το κοινό να διαμορφώσει μια ξεκάθαρη εικόνα για τη χρήση των Reactions, αλλά και να προκύψει μια πλήρης εικόνα για το τι τελικά σημαίνει για τον κάθε ένα από εμάς το κάθε εικονίδιο. Οι διαφορές από χώρα σε χώρα, αλλά και στις διάφορες ηλικιακές κατηγορίες μπορεί να είναι μεγάλες και περιμένουμε με ενδιαφέρον περισσότερα στοιχεία.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider