Περιεχόμενο, περιεχόμενο, περιεχόμενο

Γιώργος Φρίγκας
Viber Whatsapp Μοιράσου το

Ακούμε πολύ συχνά επαγγελματίες στο χώρο του digital marketing να μιλούν με έπαρση για τη χρήση εξειδικευμένου λογισμικού, τις γνώσεις τους σε γλώσσες προγραμματισμού ή την ανάπτυξη εφαρμογών. Από την άλλη, διαβάζουμε συμβουλές και άρθρα σχετικά με το πως να αυξήσουμε τα likes στα posts μας, πως να χρησιμοποιούμε τα hashtags ή να αξιοποιούμε καινούρια διαφημιστικά εργαλεία.

Όσο και αν όλα αυτά είναι τεχνικές δεξιότητες που σίγουρα χρειαζόμαστε για να πετύχουμε τους στόχους επικοινωνίας μας στο Internet και τα Social Media, η ουσία είναι ότι εστιάζοντας σε όλα αυτά ξεχνούμε τον βασικό παράγοντα επιτυχίας μια επικοινωνιακής καμπάνιας: το περιεχόμενο υψηλής αξίας για το κοινό μας και την ανάπτυξη μια ενδιαφέρουσας «αφήγησης» για να τραβήξουμε την προσοχή. Σε κάποιο επόμενο άρθρο, θα συζητήσουμε περισσότερο την έννοια της «αφήγησης» στην παραγωγή περιεχομένου, σήμερα όμως θα αναφερθούμε εν συντομία σε μικρά μυστικά ή απλές κινήσεις που θα μας επιτρέψουν να παράγουμε ποιοτικό και επιτυχημένο περιεχόμενο για τις σελίδες μας.

Προσοχή στη σωστή χρήση της γλώσσας: Μην ανεβάζετε περιεχόμενο πριν ελέγξετε προσεκτικά ότι δεν έχει ορθογραφικά και συντακτικά λάθη. Κάντε έναν ορθογραφικό έλεγχο στο κείμενο και αν τελικά σας ξεφύγει κάτι, φροντίστε να το διορθώσετε μόλις σας ενημερώσει κάποιος για το λάθος. Για όσους αναπτύσσουν περιεχόμενο στα αγγλικά, υπάρχουν ακόμα πιο εξειδικευμένα εργαλεία που διορθώνουν όχι μόνο ορθογραφικά, αλλά και συντακτικά ή εκφραστικά λάθη, όπως π.χ. το Grammarly, το οποίο διατίθεται και ως απλό extension για το Chrome.

Χρησιμοποιήστε τα hashtags με προσοχή και φειδώ: Μη γεμίζετε τα posts σας με #, μην τρέχετε πίσω από κάθε καινούρια μόδα. Σκεφθείτε στρατηγικά και για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, εγκαταστήστε το extension RiteTag για να επιλέξετε το πλέον κατάλληλο hashtag και στη συνέχεια να αξιολογήστε την αποτελεσματικότητά του. Το RiteTag σας προσφέρει στατιστικά στοιχεία για τα tags σας, όπως πόσα views έφερε ανά ώρα, πόσα retweets πετύχατε κ.α.

Επιλέξτε τις κατάλληλες ώρες για να «ρίξετε» ένα post στις σελίδες σας: Σκεφθείτε πότε είναι online το κοινό σας, πότε έχει χρόνο να διαβάσει το τι γράφετε, τι ανταγωνισμός υπάρχει εκείνη την ώρα.

Διαχειριστείτε αποτελεσματικά την πρόσβασή σας στα διάφορα sites που χρησιμοποιείτε: ο χρόνος που θα κερδίσετε αυτοματοποιόντας την πρόσβασή σας ή το ποστάρισμα είναι τεράστιος. Επιλέξτε ένα εξειδικευμένο λογισμικό για τη διαχείριση των social media σελίδων σας ή αξιοποιήστε ένα λογισμικό password management.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider