Χωρίς ταξί η Αθήνα την Τρίτη από το μεσημέρι

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Χωρίς ταξί η Αθήνα την Τρίτη από το μεσημέρι
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Στο επίκεντρο των αιτημάτων τους είναι η απαγόρευση της χρήσης της λεωφορειολωρίδας από τα ταξί και κάνουν λόγο για «εμπαιγμό» μιλώντας την διάταξη των 30 δευτερολέπτων, τον χρόνο που επιτρέπεται στο ταξί να αποβιβάσει ή να επιβιβάσει εντός ζώνης ελεύθερης κυκλοφορίας.

Νέα στάση εργασίας κήρυξε το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) για την Τρίτη (10/6) από τις 15.00 μ.μ. έως τις 00.00 μ.μ., αντιδρώντας στο νομοσχέδιο για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που αναμένεται να ψηφιστεί στη Βουλή.

Στο επίκεντρο των αιτημάτων τους είναι η απαγόρευση της χρήσης της λεωφορειολωρίδας από τα ταξί και κάνουν λόγο για «εμπαιγμό» μιλώντας την διάταξη των 30 δευτερολέπτων, τον χρόνο που επιτρέπεται στο ταξί να αποβιβάσει ή να επιβιβάσει εντός ζώνης ελεύθερης κυκλοφορίας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ακίνητα: Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ φέρνει το ΜΙΔΑ σε ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider