Mind The Ad x Buondi Craft: AR Experience στη HORECA 2025

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Mind The Ad x Buondi Craft: AR Experience στη HORECA 2025
Η Mind the Ad και η Buondi Craft παρουσίασαν στη HORECA 2025 μια πρωτοποριακή εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) με τίτλο «From Bean to Cup Journey», συνδυάζοντας την τεχνολογία και το storytelling για να αναδείξουν το ταξίδι του καφέ.

Η Mind the Ad και η Buondi Craft παρουσίασαν στη HORECA 2025 μια πρωτοποριακή εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (AR) με τίτλο «From Bean to Cup Journey», συνδυάζοντας την τεχνολογία και το storytelling για να αναδείξουν το ταξίδι του καφέ.

Μέσω ενός ειδικά σχεδιασμένου TikTok AR filter, οι επισκέπτες μπορούσαν απλώς με το κινητό τους να δουν τον κόκκο καφέ να ζωντανεύει - από την καλλιέργεια μέχρι το φλιτζάνι. Το activation, σχεδιασμένο εξ ολοκλήρου από τη Mind The Ad, είχε στόχο να κάνει τη Buondi Craft να ξεχωρίσει στο απαιτητικό περιβάλλον της έκθεσης, προσφέροντας μια διαδραστική και immersive εμπειρία.

Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους: 4.000+ σκαναρίσματα ανά φίλτρο και μέσος χρόνος αλληλεπίδρασης 35+ δευτερόλεπτα, αποδεικνύοντας τη δύναμη του phygital engagement.

Με αιχμή την καινοτομία και τη δύναμη του brand storytelling, η Buondi Craft και η Mind The Ad απέδειξαν ότι σε μια έκθεση δεν βλέπεις απλά ένα προϊόν - το ζεις.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ben & Jerry's: Η αυτοκρατορία του παγωτού που ξεκίνησε από ένα παλιό βενζινάδικο - Το αδιέξοδο με την Unilever

Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις Οκτωβρίου

Νέα πλατφόρμα για υποβολή καταγγελιών στα ΜΜΜ - Σε λειτουργία το report.oasa.gr

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider