Νορβηγία: Το Δημαρχείο του Όσλο ύψωσε την παλαιστινιακή σημαία ως αλληλεγγύη στον πληθυσμό της Γάζας

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Νορβηγία: Το Δημαρχείο του Όσλο ύψωσε την παλαιστινιακή σημαία ως αλληλεγγύη στον πληθυσμό της Γάζας
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Το Δημαρχείο του Οσλο ύψωσε την παλαιστινιακή σημαία σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τον πληθυσμό της Γάζας σήμερα, διεθνή ημέρα αλληλεγγύης προς τον παλαιστινιακό λαό που γιορτάζεται από το 1978 με πρόταση της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών.

Το Δημαρχείο του Οσλο ύψωσε την παλαιστινιακή σημαία σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τον πληθυσμό της Γάζας σήμερα, διεθνή ημέρα αλληλεγγύης προς τον παλαιστινιακό λαό που γιορτάζεται από το 1978 με πρόταση της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών.

«Οταν ξέρουμε ότι περισσότερα από 5.000 παιδιά έχουν χάσει την ζωή τους, δηλαδή 275 σχολικές τάξεις, είναι φυσικό να τα μνημονεύουμε», δήλωσε στο AFPTV η δήμαρχος της νορβηγικής πρωτεύουσας Αν Λίντμπε στο περιθώριο της εκδήλωσης που συγκέντρωσε μία χούφτα φιλοπαλαιστίνιων ακτιβιστών.

«Είναι πολύ σημαντικό να τονίσουμε ότι το Οσλο πρέπει να είναι μια πόλη για όλους, όπου η μικρή μας εβραϊκή μειονότητα καθώς και όσοι έχουν παλαιστινιακές ρίζες πρέπει να αισθάνονται ασφαλείς, υπολογίσιμοι και ενταγμένοι», είπε η δήμαρχος του Οσλο.

Κληθείσα από το AFP να σχολιάσει, η πρεσβεία του Ισραήλ στην Νορβηγία απάντησε ότι «δεν έχει πρόβλημα» με τις εκδηλώσεις αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ακίνητα: Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ φέρνει το ΜΙΔΑ σε ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider