Ισπανία: Η κυβέρνηση αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν πελάτες εντός 3 λεπτών

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ισπανία: Η κυβέρνηση αναγκάζει τα τηλεφωνικά κέντρα να εξυπηρετούν πελάτες εντός 3 λεπτών
Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε ένα προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών.

Η ισπανική κυβέρνηση ενέκρινε ένα προσχέδιο νόμου που αποσκοπεί στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών από υπηρεσίες εταιρειών και στη μείωση του χρόνου αναμονής στην τηλεφωνική γραμμή σε τρία λεπτά, δήλωσε σήμερα ο Ισπανός υπουργός Δικαιωμάτων Υποθέσεων Καταναλωτών Αλμπέρτο Γκαρσόν σε συνέντευξη Τύπου.

Το προσχέδιο νόμου δίνει επίσης στους καταναλωτές το δικαίωμα να εξυπηρετούνται από ένα άτομο, και όχι από ένα chatbot (σ.σ. μια εφαρμογή λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή μιας διαδικτυακής συνομιλίας μέσω κειμένου ή κειμένου σε ομιλία), και θα αναγκάσει τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας να απαντούν σε παράπονα πελατών εντός δύο ωρών, τόνισε ο υπουργός.

«Οι πρακτικά άπειροι χρόνοι αναμονής τελείωσαν», είπε ο Γκαρσόν.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Απρόσμενη επιτάχυνση του πληθωρισμού στην Ισπανία τον Μάιο

Ισπανία: Η κάτω βουλή ενέκρινε ν/σ που χαρακτηρίζει βιασμό κάθε σεξουαλική πράξη χωρίς συναίνεση

Η Ισπανία ανακοινώνει μια μεταρρύθμιση των υπηρεσιών πληροφοριών

gazzetta
gazzetta reader insider insider