Επτά στους δέκα καταναλωτές έχουν αποθηκεύσει βασικά είδη για τουλάχιστον μία εβδομάδα

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Επτά στους δέκα καταναλωτές έχουν αποθηκεύσει βασικά είδη για τουλάχιστον μία εβδομάδα
Η έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει ότι το 50% έχει αποθηκεύσει τρόφιμα, όπως ρύζι και μακαρόνια για πάνω από 2-3 εβδομάδες.

Το 70% των καταναλωτών έχει αποθηκεύσει βασικά είδη για τουλάχιστον μία εβδομάδα, λόγω της εμφάνισης του κορονοϊού. Παράλληλα, στα τρόφιμα όπως ζυμαρικά και ρύζι, τουλάχιστον το 50% έχει προμήθειες για πάνω από 2-3 εβδομάδες.

Τα παραπάνω προκύπτουν από έρευνα καταναλωτών που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ, σε δείγμα 1.050 ατόμων την περίοδο 18 έως 19 Μαρτίου 2020.

πινακας 1

Η αποθήκευση των τροφίμων σε συνδυασμό με τις διαβεβαιώσεις της αγοράς για την επάρκεια των ειδών έχουν οδηγήσει σε σαφή μείωση της ανησυχίας του κοινού, σύμφωνα με την έρευνα.

Συγκεκριμένα μόνο το 9% του κοινού δηλώνει ότι δεν εμπιστεύεται ότι τα σουπερμάρκετ έχουν επαρκή αποθέματα τροφίμων. Το ποσοστό αυτό είναι αμετάβλητο ανάμεσα στις δύο μετρήσεις που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ τα χρονικά διαστήματα 9-12 Μαρτίου και 18-19 Μαρτίου.

Οι καταναλωτές πλέον δηλώνουν ότι κάνουν μικρότερες χρονικά επισκέψεις στο σουπερμάρκετ (ποσοστό 68%), αλλά και λιγότερες επισκέψεις στο σουπερμάρκετ, καθώς έχουν μειωθεί οι ανάγκες τους σε τρόφιμα, αλλά και υπό τον φόβο της μετάδοσης του ιού.

Αύξηση στις online αγορές τροφίμων

Παράλληλα το 10% δηλώνει ότι έχει αυξήσει τις αγορές τροφίμων μέσω διαδικτύου. Το ποσοστό αυτό είναι πολύ αυξημένο σε σχέση με το 1-2% που αγόραζε online πριν την κρίση, αλλά και το 6% της προηγούμενης μέτρησης στις 9-12 Μαρτίου. Αυτοί είναι και οι κύριοι λόγοι, σύμφωνα με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ, που μόνο 8% των καταναλωτών θεωρούν αναγκαίο το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές και μόνο 11% την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας.

πινακας 2

Σημαντικό ρόλο, σύμφωνα με την έρευνα, στη διαφωνία του κοινού με την επέκταση του ωραρίου παίζει ο ιδιαίτερα θετικός ρόλος που έχουν παίξει όλοι οι παράγοντες της αγοράς και ιδιαίτερα το προσωπικό των σουπερμάρκετ, το οποίο κλήθηκε να αντιμετωπίσει πρωτοφανείς συνθήκες το προηγούμενο διάστημα. Θετικά αξιολογείται ο ρόλος του προσωπικού των σουπερμάρκετ από το 75% του κοινού και του σουπερμάρκετ γενικά από το 68%. Θετικά αποτιμάται ο ρόλος και των προμηθευτών.

πινακας 3

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Κλειστά ακίνητα: Έρχεται η ώρα των αποκαλυπτηρίων και του λογαριασμού – Ο ρόλος του ΜΙΔΑ

ΑΔΜΗΕ: Πώς προχωρούν τα εγχώρια έργα – Εντός 2025 η ολοκλήρωση της διασύνδεσης Σαντορίνη-Νάξος

Αλλάζουν οι κανόνες για την πρακτική άσκηση - Τι θα περιλαμβάνει η γραπτή σύμβαση των ασκούμενων

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider