Volvo: Πτώση πωλήσεων κατά 4,6% τον Αύγουστο

Κώστας Μπιτσικώκος
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Volvo: Πτώση πωλήσεων κατά 4,6% τον Αύγουστο
(Πηγή: Volvo)
Η έλλειψη ημιαγωγών και οι περιορισμοί λόγω Covid-19 στην Κίνα, επηρέασαν τις παραδόσεις νέων αυτοκινήτων από τη σουηδική μάρκα.

Τα αποτελέσματα των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων για τον μήνα Αύγουστο ανακοίνωσε η Volvo Cars. Συνολικά παραδόθηκαν 43.666 οχήματα σε όλο τον πλανήτη, αριθμός που είναι μειωμένος κατά 4,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021.

Παρά τα συνεχιζόμενα προβλήματα από την έλλειψη εξαρτημάτων όπως οι ημιαγωγοί αλλά τα τοπικά lockdown στην Κίνα, η σουηδική μάρκα παρουσιάζει αυξητική τάση στο ρυθμό παραγωγής νέων αυτοκινήτων, σε σύγκριση με το προηγούμενο διάστημα. Η μείωση των πωλήσεων σε επίπεδο οκταμήνου (Ιανουάριος-Αύγουστος 2022) ανέρχεται σε 21,5%, συγκριτικά με το 2021.

Έχοντας ως στόχο να καταστεί αμιγώς ηλεκτρική μάρκα έως το 2030, η Volvo Cars εμπλουτίζει διαρκώς τη γκάμα της με plug-in υβριδικά και 100% ηλεκτρικά μοντέλα. Η οικογένεια μοντέλων Recharge αντιπροσωπεύει το 21,9% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας κατά τον Αύγουστο, εκ των οποίων το 5,7% αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Σε επίπεδο αγορών, κατά τον Αύγουστο στην Ευρώπη η μείωση για την Volvo Cars ανήλθε στο 15,8% και στις ΗΠΑ το 23,9%, ενώ στην Κίνα σημειώθηκε εντυπωσιακή ανάκαμψη κατά 31%. Το πιο δημοφιλές μοντέλο της σουηδικής μάρκας ήταν το μεσαίο SUV XC60 (16.161 αυτοκίνητα), με το compact SUV XC40 (9.766 μονάδες) και το μεγάλο SUV XC90 (7.678 μονάδες) να ακολουθούν.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider