Εβδομαδιαίες απώλειες 3,6% για τον χρυσό

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Εβδομαδιαίες απώλειες 3,6% για τον χρυσό
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Το πολύτιμο μέταλλο έχασε την ορμή των προηγούμενων ημερών που το οδήγησαν πάνω από τα επίπεδα των 2.100 δολαρίων.

Με απώλειες ολοκλήρωσαν τις συναλλαγές της εβδομάδας οι τιμές του χρυσού, καθώς το πολύτιμο μέταλλο έχασε την ορμή των προηγούμενων ημερών που το οδήγησαν πάνω από τα επίπεδα των 2.100 δολαρίων και έκλεισε με εβδομαδιαίες απώλειες για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν έναν μήνα.

Ειδικότερα, τα συμβόλαια παραδόσεως Δεκεμβρίου του χρυσού στο Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης υποχώρησαν την Παρασκευή κατά 1,6% ή 31,90 δολάρια/ουγγιά και έκλεισαν στα 2.014,50 δολάρια/ουγγιά.

Πρόκειται για το χαμηλότερο κλείσιμο του μετάλλου από τις 27 Νοεμβρίου, ενώ οι εβδομαδιαίες απώλειες ανήλθαν στο 3,6%

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider