Ο Ερντογάν ανακοίνωσε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Τραμπ τη Δευτέρα για Ουκρανικό και Γάζα

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ο Ερντογάν ανακοίνωσε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Τραμπ τη Δευτέρα για Ουκρανικό και Γάζα
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
«Θα έχουμε μια ακόμη επικοινωνία με τον πρόεδρο Τραμπ τη Δευτέρα», ανακοίνωσε ο Τούρκος πρόεδρος Ερντογάν.

Τηλεφωνική πικοινωνία με τον Ντόναλντ Τραμπ την Δευτέρα (05.01.2026) ανακοίνωσε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

«Θα έχουμε μια ακόμη επικοινωνία με τον πρόεδρο Τραμπ τη Δευτέρα», ανακοίνωσε ο Τούρκος πρόεδρος Ερντογάν, σύμφωνα με το Reuters.

«Να συζητήσουμε τις ειρηνευτικές προσπάθειες μεταξύ Ουκρανίας και Ρωσίας, καθώς και ζητήματα που αφορούν τη Γάζα».

Απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους στην Κωνσταντινούπολη την Παρασκευή, ο Ερντογάν ανέφερε επίσης ότι ο Υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας, Χακάν Φιντάν, θα παραστεί σε συνάντηση της «Συμμαχίας των Προθύμων», μιας ομάδας κρατών που υποστηρίζουν την Ουκρανία, στο Παρίσι τις επόμενες ημέρες.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ακίνητα: Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ φέρνει το ΜΙΔΑ σε ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider