Τουσκ: Όσοι ηγέτες παρακολούθησαν την παρέλαση στην Μόσχα πρέπει να ντρέπονται

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τουσκ: Όσοι ηγέτες παρακολούθησαν την παρέλαση στην Μόσχα πρέπει να ντρέπονται
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
«Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία στο μυαλό μου ότι το να βρίσκεσαι στην παρέλαση νίκης στη Μόσχα και να χειροκροτείς τον Πρόεδρο Πούτιν... είναι ντροπή για όλους όσοι βρίσκονται εκεί».

Ο Πολωνός πρωθυπουργός Ντόναλντ Τουσκ, με αφορμή την συμμετοχή του Σλοβάκου πρωθυπουργού, του μοναδικού ηγέτη χώρας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην παρέλαση που έγινε στη Μόσχα για να γιορτάσει το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, είπε ότι όποιος παρευρίσκεται στην στρατιωτική παρέλαση στη Μόσχα πρέπει να ντρέπεται.

«Προσπαθώ να μην σχολιάζω τις αποφάσεις και τη συμπεριφορά των ηγετών των κρατών, ιδίως της κοινότητάς μας», δήλωσε ο Τουσκ σε συνέντευξη Τύπου. «Αλλά δεν υπάρχει καμία αμφιβολία στο μυαλό μου ότι το να βρίσκεσαι στην παρέλαση νίκης στη Μόσχα και να χειροκροτείς τον Πρόεδρο Πούτιν... είναι ντροπή για όλους όσοι βρίσκονται εκεί».

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Φοροδιαφυγή-οικονομικό έγκλημα: Εξπρές έλεγχοι και διώξεις - Στενότερη συνεργασία ΑΑΔΕ με «ελληνικό FBI»

Μπόνους μετεγκατάστασης στην περιφέρεια ύψους 10.000€ και προκαταβολή για τα έξοδα μετακίνησης

Εκτός τα δημοτικά τέλη από τους λογαριασμούς ρεύματος - Εξετάζεται η λύση της ΑΑΔΕ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider