Κρίση στην Ουκρανία: Οι ΗΠΑ ζήτησαν την ανάπτυξη Αμερικανών στρατιωτών στην Ουγγαρία

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κρίση στην Ουκρανία: Οι ΗΠΑ ζήτησαν την ανάπτυξη Αμερικανών στρατιωτών στην Ουγγαρία
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Το ουγγρικό υπουργείο Άμυνας διεξάγει συζητήσεις με τους Αμερικανούς για το ζήτημα, σύμφωνα με τον ΥΠΕΞ της ευρωπαϊκής χώρας.

Οι ΗΠΑ ζήτησαν από την Ουγγαρία να επιτρέψει την ανάπτυξη Αμερικανών στρατιωτών στο έδαφος της ευρωπαϊκής χώρας, όπως δήλωσε ο Ούγγρος υπουργός Εξωτερικών, Πίτερ Σιάρτο.

Σε ανάρτηση του στο Facebook, ο κ. Σιάρτο αναφέρει πως το αίτημα της Ουάσινγκτον αφορά προσωρινή ανάπτυξη στρατευμάτων στη χώρα του και πως το ουγγρικό υπουργείο Άμυνας διεξάγει συζητήσεις με τους Αμερικανούς για το ζήτημα.

Τα παραπάνω έρχονται καθώς «θερμαίνεται» επικίνδυνα το κλίμα στην Ανατολική Ευρώπη, με τον Τζο Μπάιντεν, να προειδοποιεί τον Ουκρανό ομόλογο του Ζελένσκι, πως η Ρωσία ενδέχεται να επιτεθεί εντός του Φεβρουαρίου, με τις ΗΠΑ να ζητούν μάλιστα τη σύγκληση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Δάνεια ν. Κατσέλη: Το κόστος για τράπεζες και Δημόσιο, τι αλλάζει για τους δανειολήπτες

ΤτΕ: Ενίσχυση ηλεκτρονικών πληρωμών και κινήτρων για περιορισμό της φοροδιαφυγής

Η νέα βερσιόν της «επανίδρυσης του κράτους» - Ο Τσίπρας ξεγράφει την «πρώτη φορά Αριστερά» - Ο ψυχρός πόλεμος στο ΠΑΣΟΚ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider