Καγιάκ 500 μ.: Το χρυσό η Λίσα Κάρινγκτον από την Νέα Ζηλανδία

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Καγιάκ 500 μ.: Το χρυσό η Λίσα Κάρινγκτον από την Νέα Ζηλανδία
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η Λίσα Κάρινγκτον από την Νέα Ζηλανδία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 500μ. καγιάκ των γυναικών στο Ολυμπιακό τουρνουά Κάνοε Σπριντ.

Η Λίσα Κάρινγκτον από την Νέα Ζηλανδία κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 500μ. καγιάκ των γυναικών στο Ολυμπιακό τουρνουά Κάνοε Σπριντ, καθώς στον τελικό του αγωνίσματος, τερμάτισε πρώτη με χρόνο 1:51.216. Στην δεύτερη θέση, τερμάτισε η Ταμάρα Τσίπες (Ουγγαρία) με χρόνο 1:51.855 ενώ τρίτη ήταν η Έμα Άαστραντ Γιόργκενσεν (Δανία) με χρόνο 1:52.773.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider