Την Παρασκευή η υπογραφή της σύμβασης για το Πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Την Παρασκευή η υπογραφή της σύμβασης για το Πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Αύριο, Παρασκευή 30 Μαΐου 2025, στις 15:00 μ.μ., θα υπογραφεί στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η δεύτερη σύμβαση για το πρόγραμμα Ανακαίνισης Σχολικών Κτιρίων «Μαριέττα Γιαννάκου».

Αύριο, Παρασκευή 30 Μαΐου 2025, στις 15:00 μ.μ., θα υπογραφεί στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η δεύτερη σύμβαση για το πρόγραμμα Ανακαίνισης Σχολικών Κτιρίων «Μαριέττα Γιαννάκου», από τους υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρίστο Δήμα, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη, Εσωτερικών, κ. Θεόδωρο Λιβάνιο, Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κα Σοφία Ζαχαράκη, εκπρόσωπο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών ως εντολοδόχου των 4 δωρητριών Τραπεζών (Πειραιώς, Εθνική, Eurobank και Alpha Bank) και τις Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ακίνητα: Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ φέρνει το ΜΙΔΑ σε ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider