Eurobank: SMS και help desk για την πλατφόρμα πρώτης κατοικίας

Βάσω Αγγελέτου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Eurobank: SMS και help desk για την πλατφόρμα πρώτης κατοικίας
Να ενημερώσει και να διευκολύνει τους πελάτες της να υποβάλουν αίτηση προστασίας της πρώτης κατοικία σπεύδει η Eurobank, σύμφωνα με πληροφορίες.

Εκστρατεία ενημέρωσης των πελατών της έχει ξεκινήσει η Eurobank προκειμένου να υποβάλλουν αίτηση προστασίας στην πλατφόρμα για την πρώτη κατοικία.

Πηγές της τράπεζας αναφέρουν ότι ένα μεγάλο ποσοστό των δικαιούχων, της τάξης του 60-70%, έχει δηλώσει ότι θα υποβάλλει αίτηση προκειμένου να επωφεληθεί της κρατικής επιδότησης και της σημαντικής επιμήκυνσης με σημαντικούς όρους που προσφέρει ο νέος νόμος.

Σε πρόσφατες δηλώσεις του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο Θεόδωρος Καλαντώνης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και επικεφαλής του Troubled Assets Group, ανέφερε ότι η τράπεζα εκτιμά πως 35.000 πελάτες της με κόκκινο στεγαστικό και επαγγελματικό δάνειο -που εξασφαλίζεται με πρώτη κατοικία- πληρούν τα κριτήρια.

Για τον λόγο αυτό, η Eurobank έχει επιστρατεύσει τα εξής μέσα προκειμένου να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοποίηση του νέου πλαισίου προστασίας για τους πελάτες της με στόχο τη «θεραπεία» των δανείων:

• Επικοινωνεί με όλους τους πελάτες είτε με sms είτε με επιστολή
• Ενημερώνει τους πελάτες ότι πληρούν τις προϋποθέσεις του Νόμου 4605 και μπορούν να υποβάλλουν αίτημα ένταξής τους ή εφόσον θέλουν να επισκεφθούν ένα κατάστημα Eurobank όπου εξειδικευμένο στέλεχος της τράπεζας θα τους βοηθήσει στην ολοκλήρωση και υποβολή της αίτησής τους.
• Λειτουργεί εξειδικευμένη τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης (Help Desk) για τους πελάτες που θέλουν να ολοκληρώσουν την αίτηση από το χώρο τους χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν κατάστημα.
• Θα επικοινωνήσει εκ νέου με όσους πελάτες της έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία της αίτησης, χωρίς όμως να την ολοκληρώσουν προκειμένου να τους προσφέρει τυχόν βοήθεια που ενδεχομένως χρειάζονται για την υποβολή της.

Τα πρώτα μηνύματα από την έναρξη της πρωτοβουλίας ενημέρωσης είναι ενθαρρυντικά, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, τη δέκατη εβδομάδα λειτουργίας της πλατφόρμας καταγράφεται η εξής πρόοδος στις αιτήσις:
• Έχουν εισέλθει στην πλατφόρμα 98.731 χρήστες.
• Έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία ετοιμασίας της αίτησης 20.429 χρήστες.
• Έχουν υποβληθεί 39 αιτήσεις και διαβιβαστεί στις τράπεζες.
• Έχουν δοθεί 3 προτάσεις ρύθμισης από τις τράπεζες και εκκρεμεί η αποδοχή από τη μεριά των δανειοληπτών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider