Η επόμενη μέρα και η ανάκτηση του μεριδίου αγοράς από την περίοδο της πανδημίας απασχολεί την αλυσίδα Γρηγόρης Μικρογεύματα.

Όπως ανάφερε ο επικεφαλής της αλυσίδας Βλάσης Γεωργάτος στο πλαίσιο του webinar της Endeavor Greece με θέμα «Η ηγεσία σε καιρούς κρίσης», τα καταστήματα της αλυσίδας παρέμειναν σε λειτουργία το προηγούμενο διάστημα, ωστόσο η εταιρεία υπέστη σημαντική μείωση πωλήσεων.

«Ήμασταν αναγκασμένοι να προσαρμοζόμαστε διαρκώς στην πραγματικότητα η οποία ήταν πριν από εμάς», σημείωσε ο κ. Γεωργάτος προσθέτοντας ότι «είχαμε σοβαρούς ενδοιασμούς αν η στρατηγική που ακολουθούμε είναι η ορθή. Αυτή είναι η πιο δύσκολη φάση που πρέπει να πείσεις τους πάντες για την επιλογή να μείνεις ανοικτός, τη στιγμή που και εσύ ο ίδιος αμφιβάλλεις, αν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση».

Ο κ. Γεωργάτος ανάφερε ότι την πρώτη περίοδο της πανδημίας η μείωση πωλήσεων ξεπέρασε το 80% ενώ την τελευταία εβδομάδα η αλυσίδα είχε τζίρο στο 40% σε σχέση με την περίοδο προ κορονοϊού.

Όσον αφορά στην επόμενη μέρα ο κ. Γεωργάτος εκτίμησε ότι «τα δύσκολα τώρα ξεκινάνε». Σημείωσε παράλληλα αναφορικά με τα «μαθήματα» της προηγούμενης περιόδου:

«Τελικά όσα πλάνα και να κάνεις, και όσα κουτάκια και αν έχεις κάνει «τικ» που νιώθεις ότι εξασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησής σου ποτέ δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος τι θα συμβεί την επόμενη ημέρα».

Τόνισε ότι «για εμάς το στοίχημα είναι το ποσοστό ανάκτησης του μεριδίου αγοράς μας», είπε και συμπλήρωσε «το καράβι πρέπει να περάσει απέναντι και ο στόχος είναι να γίνει με όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες».

Επεσήμανε ότι «είναι πολύ σημαντική η στρατηγική που θα ακολουθηθεί από το κράτος. Πρέπει να επιδοτηθεί η εργασία για να περιορίσουμε τις ζημιές».

«Το εάν θα πας σε κάποιες απολύσεις ή οριζόντιες περικοπές, νομίζω πως αυτά είναι επιμέρους διλήμματα, σίγουρα τη στιγμή που μπαίνεις σε αυτό, ήδη ο επιχειρηματίας καλείται να κάνει κάτι το οποίο είναι αντίθετο από αυτό που τον κάνει επιχειρηματία» πρόσθεσε ο κ. Γεωργάτος.