Την εφαρμογή σχεδίων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού και συνέχισης της λειτουργίας της, ανακοίνωσε η Coca Cola HBC, προκειμένου να διασφαλίσει ότι τα εργοστάσια και η αλυσίδα εφοδιασμού παραμένουν πλήρως λειτουργικά.

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή, η κίνηση στις αγορές της τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο ήταν ανάλογη των εκτιμήσεων της, ενώ τον Μάρτιο επηρεάζεται από τη σοβαρότητα των περιορισμών στις μετακινήσεις

"Σε αγορές με σημαντικούς περιορισμούς, όπως η Ιταλία καθώς και η κεντρική και νότια Ευρώπη, η ζήτηση στα κανάλια «out of home» έχει επηρεαστεί σοβαρά", αναφέρει. Στις αγορές αυτές, όπως επισημαίνει, το «out of home» αντιπροσωπεύει περίπου 35-40% των πωλήσεων. 

Η εταιρεία επισημαίνει ότι εξετάζει μέτρα εξοικονόμησης εξόδων και επανεξετάζει τις στρατηγικές μάρκετινγκ και τις κεφαλαιουχικές επενδύσεις. Αυτές οι δράσεις θα βοηθήσουν να στηριχθεί η κερδοφορία μας, αναφέρει.

Παράλληλα σημειώνει ότι είναι ακόμα νωρίς για να ποσοτικοποιηθεί ο αντίκτυπος της πανδημίας στα αποτελέσματα του 2020. Δεδομένης της αβεβαιότητας για τη διάρκεια και τον οικονομικό αντίκτυπο της παγκόσμιας πανδημίας, δεν πιστεύουμε πλέον ότι είναι σκόπιμο να δοθεί guidance για το τρέχον έτος χρήσης, όπως τονίζει.