Σε μία νέα συνεργασία με την Beverage World, προχωρά η ιταλική εταιρεία παραγωγής καφέ Lavazza. Πλέον η Beverage World, μέλος του ομίλου Φωτιάδη αναλαμβάνει τη διανομή καφέ σε σημεία λιανικής και χονδρικής πώλησης της HoReCa, στην ελληνική αγορά.

Υπενθυμίζεται ότι η Lavazza και ο Όμιλος Coca-Cola HBC είχαν προχωρήσει σε λύση της συνεργασίας τους η οποία τέθηκε σε εφαρμογή από τις 31 Οκτωβρίου 2019 στην Ελλάδα.

LAVAZZA

«Είμαστε περήφανοι που γιορτάζουμε τη συνεργασία μας με ένας τόσο αξιόπιστο και σταθερό συνεργάτη με επαγγελματισμό στην Ελλάδα όπως η η Beverage World», δήλωσε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης με αφορμή τη συνεργασία, ο κ. Riccardo Codognola, επικεφαλής του Marketing της Lavazza για την Κεντρική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.

 «Η Ελλάδα αποτελεί για εμάς αγορά στρατηγικής σημασίας και η αποστολή της Lavazza, ενός brand υψηλής ποιότητας παγκοσμίως, είναι η προώθηση της αυθεντικής εμπειρίας ιταλικού καφέ σε όλο τον κόσμο και σε όλες τις μορφές του, παραμένοντας ανταγωνιστικός σε όλες τις κατηγορίες και κανάλια, με κεντρικό άξονα όλων των ενεργειών μας: την ποιότητα».

Η Lavazza  στην Ελλάδα σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen καταγράφει μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019 ανάπτυξη 4,8% έναντι 0,3% της συνολικής αγοράς του λιανεμπορίου και 3,1% έναντι 0,7% στον αλεσμένο καφέ. Είναι πρώτη στην αγορά του αλεσμένου καφέ στο σούπερ μάρκετ, πέμπτο brand στη συνείδηση του ελληνικού καταναλωτικού κοινού, ενώ είναι στην πεντάδα και στις κάψουλες στο σουπερμάρκετ.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1895 στο Τορίνο και ανήκει στην οικογένεια Lavazza εδώ και τέσσερις γενιές. Ο Όμιλος δραστηριοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 90 χώρες, με το 64% των εσόδων του να προέρχονται κυρίως από αγορές εκτός Ιταλίας. Η Lavazza απασχολεί συνολικά πάνω από 4.000 άτομα, ενώ ο κύκλος εργασιών της φθάνει τα 1,87 δισ. ευρώ το 2018 (σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις ημερομηνίας 31/12/2018 και τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IFRS). Ο Όμιλος ανέδειξε την τέχνη του συνδυασμού διαφορετικών τύπων καφέ από διάφορες γεωγραφικές περιοχές, και αυτό εξακολουθεί να είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό των πλείστων προϊόντων της. Επίσης, ο Όμιλος διαθέτει 30 χρόνια εμπειρίας στην παραγωγή και πώληση συστημάτων και προϊόντων καφέ, ενώ αποτελεί την πρώτη ιταλική επιχείρηση που προσέφερε συστήματα εσπρέσο με κάψουλες.

Οι εταιρίες που αποτελούν μέλη του Ομίλου Lavazza είναι το Carte Noire της Γαλλίας και το ESP (που αποκτήθηκαν το 2016 και το 2017 αντίστοιχα), το Merrild της Δανίας (2015), το καφέ Kicking Horse της Βόρειας Αμερικής (2017), το Nims της Ιταλίας (2017) Pod Coffee Co (2018). Στα τέλη του 2018, μετά από μια εξαγορά, δημιουργήθηκε η επαγγελματική μονάδα Lavazza Professional, η οποία περιλαμβάνει την κορυφαία Υπηρεσία Καφέ Γραφείου (OCS) και τα συστήματα Vending Flavia και Klix.

lavazza

Η Beverage World, ιδρύθηκε το 2005, με στόχο να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές μοναδικές και καταναλωτικές επιλογές υψηλής ποιότητας,  ενώ ταυτόχρονα να αποτελεί πρώτη επιλογή προμηθευτή και συνεργάτη στο ελληνικό εμπόριο. Το σημερινό portfolio της εταιρείας περιλαμβάνει τα κορυφαία προϊόντα που είναι γνωστά παγκοσμίως, όπως Jose Cuervo, Bushmills, Evian, Beluga, Angostura, Appleton, Frangelico, Armand De Brignac και πολλά άλλα.

Ο Γιώργος Μακρυγιαννάκης, ο Γενικός Διευθυντής της Beverage World τόνισε αναφορικά με τη συνεργασία: «Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτή τη συμφωνία, καθώς αποτελεί μια ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στην αξιοπιστία, ευελιξία και υπευθυνότητα της εταιρείας μας. Είναι αποτέλεσμα σκληρής προσπάθειας, αφοσίωσης και πάθους για αριστεία από την Ομάδα μας. Στόχος μας είναι  μια μακροπρόθεσμη και σταθερή συνεργασία με τον Όμιλο Lavazza, αλλά και με baristas, τους βασικούς παίκτες για την επιτυχή υλοποίηση των πλάνων μας και για περαιτέρω ανάπτυξη του brand στην ελληνική αγορά. Ο κυριότερος μας στόχος είναι να προσφέρουμε στον Έλληνα καταναλωτή τη μοναδική, αυθεντική εμπειρία του ιταλικού καφέ, που μόνο η Lavazza, ο ειδικός στον καφέ εσπρέσο, ξέρει να προφέρει».

Από την πλευρά του ο Παύλος Φωτιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης, υπογράμμισε: «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Όμιλο Lavazza για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε και τη διάθεση της εικόνας του brand τους στα χέρια μας. Αποτελεί τιμή για εμάς, ενώ παράλληλα επιδεικνύει τις δυνατότητες του Ομίλου μας και την κουλτούρα υψηλών αποδόσεων στην προώθηση και το χτίσιμο μαρκών κορυφαίων προϊόντων. Καθώς μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες, μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι θα δουλέψουμε επιμελώς για την επίτευξη των στόχων ανάπτυξης της μάρκας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι το μέλλον της ελληνικής οικονομίας και οι προοπτικές  της ελληνικής αγοράς θα ωθήσουν τη συνεργασία αυτή σε επιτάχυνση επενδύσεων στην ανάπτυξη ταλέντων και την τεχνολογία, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα την τοπική κοινωνία και την οικονομία».

LAVAZZA

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ειδικοί της Lavazza από το Training Center, παρουσίασαν τη γκάμα των προϊόντων της, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων Golden Selection και I Tierra! Colombia, αποκαλύπτοντας στους καλεσμένους χρήσιμες πληροφορίες για την προέλευση και την προετοιμασία τους. Οι ειδικοί της Lavazza παρουσίασαν επίσης την τέχνη του σχεδιασμού στον καφέ, όπου η δημιουργικότητα συναντά τεχνικές υψηλής γαστρονομίας με ποικιλίες καφέ υψηλής ποιότητας στη διάθεση τους, με σκοπό να δημιουργήσουν νέα και μη αναμενόμενα ροφήματα καφέ, όπως το Coffee Caviar και το Nitro Cappuccino.

Οι καλεσμένοι ακόμη απόλαυσαν τη διαδικασία προετοιμασίας των Coffee tails της Lavazza όπως το coffee tail σήμα κατατεθέν Passion>me και τα διάσημα διεθνώς  με  ένα ασυνήθιστο twist, όπως το Coffee Spiritz και το Coffee Negroni.