H Audi σκοπεύει μέχρι το 2025 να έχει στη γκάμα της περισσότερα από 30 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, από τα οποία τα 20 θα είναι πλήρως ηλεκτρικά και τα υπόλοιπα υβριδικά. Η Audi σκοπεύει επίσης το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων της την ίδια χρονιά, να επιτυγχάνονται από ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα. Προκειμένου να επιτευχθεί το ταχύ πέρασμα από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στους ηλεκτρικούς, η Audi συνεργάζεται με την Porsche για την ανάπτυξη ενός νέου πλαισίου (PPE) για μεγάλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ταυτόχρονα το Modular E Drive System (MEB), ένα σύστημα κίνησης και μετάδοσης κοινό για όλα τα μοντέλα,  αναπτύσσεται μαζί με τη Volkswagen. Οι συνεργατικές αυτές πρακτικές σε πλαίσια και μονάδες κίνησης θα επιτρέψουν τη χρήση πολλών κοινών μερών ανάμεσα στις μάρκες του Ομίλου VW στο μέλλον.

audi

Με τα παραπάνω δεδομένα, η Audi αποφάσισε τη δαπάνη ύψους περίπου 37 δισ. ευρώ για τα έτη 2020-2024. Το ποσό αυτό περιλαμβάνει τις επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό, πάγια, εκπαίδευση, καθώς και τις δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης των νέων της μοντέλων. Ο σημερινός σχεδιασμός αντικατοπτρίζει σημαντική βελτίωση της απόδοσης των επενδύσεων και της μείωσης του κόστους, καθώς και την ισχυρή ιεράρχηση των επενδύσεων στην ηλεκτρική εποχή. Προκειμένου να χρηματοδοτηθούν οι υψηλές επενδύσεις που απαιτούνται για την αναδιάρθρωση του επιχειρηματικού μοντέλου, η εταιρεία ξεκίνησε το Πρόγραμμα Μετασχηματισμού Audi (ATP) πριν από δύο χρόνια. Αυτό το πρόγραμμα βελτίωσης των κερδών είχε ως αποτέλεσμα να αποδεσμευτούν συνολικά 15 δισ. ευρώ για τις μελλοντικές επενδύσεις έως το 2022. Το ATP έχει ήδη συνεισφέρει περισσότερα από 4 δισ. ευρώ σε λειτουργικά κέρδη από τότε που ξεκίνησε.

audi

Να σημειώσουμε ότι η Audi έχει σήμερα στη γκάμα της το αμιγώς ηλεκτρικό SUV e-tron 55 quattro, το οποίο μόλις παρουσίασε και σε έκδοση Sportback, ενώ, ταυτόχρονα, το προσφέρει πλέον με χαμηλότερη ισχύ (e-tron 50 quattro με 313 από 408 ίππους) και αυτονομία (336 από 436 χιλιόμετρα).