«Σπάει ταμεία» η διαφημιστική καμπάνια της Nike (vids)

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
«Σπάει ταμεία» η διαφημιστική καμπάνια της Nike (vids)

O αμφιλεγόμενος Αφροαμερικανός αθλητής του Αμερικανικού ποδοσφαίρου, Κόλιν Κάπερνικ, που επιλέχθηκε από την Nike για να ηγηθεί της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του αμρικανικού κολοσσού αθλητικών ειδών, φαίνεται πως πέτυχε απόλυτα τον σκοπό της επιλογής του. Μόνο και με την ανακοίνωση της συμφωνίας, η Nike βρέθηκε στο επίκεντρο των ΜΜΕ, αλλά απ' ό,τι φαίνεται έχει πετύχει και τον απώτερο σκοπό της αμερικανικής εταιρείας, να αυξήσει τις πωλήσεις αθλητικών ειδών.

Ειδικότερα, μια νέα έκθεση από την ειδική στα στατιστικά του διαδικτυακού εμπορίου εταιρεία, Edison Trends, αναφέρει ότι οι πωλήσεις της Nike αυξήθηκαν κατά 31% από την περασμένη Κυριακή έως την περασμένη Τρίτη. Αύξηση σχεδόν διπλάσια σε σύγκριση με την αύξηση κατά 17% κατά την ίδια περίοδο πέρυσι.

«Υπήρχαν εικασίες ότι η καμπάνια της Nike με τον Κάπερνικ θα οδηγήσει σε πτώση των πωλήσεων, αλλά τα δεδομένα δείχνουν το αντίθετο», ανέφερε η Edison Trends.

Να υπενθυμίσουμε πως ο Κάπερνικ προκάλεσε σάλο τη σεζόν 2016-17 όταν γονάτισε στη διάρκεια του εθνικού ύμνου της Αμερικής, προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για τις δολοφονίες Αφροαμερικανών από την αστυνομία. Κίνηση που είχε ως αποτέλεσμα τις διαμαρτυρίες του Λευκού Οίκου και την αποχώρηση του Κάπερνικ και δύο συμπαικτών του από τους 49ers του Σαν Φρανσίσκο.

Αξίζει να σημειώσουμε πως η μετοχή της Nike υποχώρησε περισσότερο από 3% όταν ανακοινώθηκε η συμφωνία με τον Αμερικανό αθλητή. Οι μετοχές εξακολουθούν να είναι χαμηλότερες από ό, τι πριν από τη συμφωνία, αλλά έχουν ανακάμψει ελαφρώς.

Εξάλλου, η Apex Marketing Group τονίζει πως η Nike μέσα στο πρώτο 24ωρο από την ανακοίνωση της συμφωνίας με τον Κάπερνικ κέρδισε έκθεση στα ΜΜΕ με αξία που υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 43 εκατ. δολ. Το 75% των αντιδράσεων ήταν θετικές και ουδέτερες, ενώ το 25% αρνητικές

Αξίζει να τονίσουμε πως αυτή η επιλογή της Nike την έφερε σε σύγκρουση με την Αμερικανική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου, ενώ και ο ίδιος ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, χαρακτήρισε αυτή την κίνηση της αμερικανικής εταιρείας ως ένα «απαίσιο μήνυμα» προς τον κόσμο της Αμερικής.

Δείτε τα βίντεο:

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ποιος ήταν ο Τσάρλι Κερκ

Δημογραφικό: Μόλις το 2,5% των 30άρηδων είναι γονείς - Με εισοδήματα έως 10.000 ευρώ η πλειοψηφία τους

ΕΣΠΑ: Προθεσμία ενός μηνός για επιδοτήσεις 200 εκατ. ευρώ στους μικρομεσαίους

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider