Υψηλή λειτουργική κερδοφορία για τη Eurolife – Πού στοχεύει

Κώστας Κετσιετζής
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Υψηλή λειτουργική κερδοφορία για τη Eurolife – Πού στοχεύει

Στην αύξηση της παραγωγής και των πωλήσεων μέσα από το μεγάλωμα της «ασφαλιστικής πίτας» στοχεύει η διοίκηση της Eurolife λαμβάνοντας ώθηση από τα ισχυρά αποτελέσματα του 2017 και τις ευνοϊκές προοπτικές για το 2018.

Όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2017 στους δημοσιογράφους, στόχος είναι η ανάπτυξη ασφαλιστικής συνείδησης και η αύξηση της ασφαλιστικής αγοράς,. «Δεν μας ενδιαφέρει να πάρουμε από την διπλανή εταιρεία πελάτες. Αυτό που θέλουμε είναι να μεγαλώσουμε την πίττα», τόνισε.

Πάντως, ο κ. Σαρρηγεωργίου υπογράμμισε ότι παρατηρείται μια στροφή του κόσμου στην ιδιωτική ασφάλιση αν και η ανάπτυξη της αγοράς γίνεται ακόμη με αργούς ρυθμούς. «Είναι πλέον σαφές πως το γενναιόδωρο στις συντάξεις και την υγεία ελληνικό κράτος δεν υπάρχει πια όπως το ξέραμε. Ο κόσμος γνωρίζει ότι δεν θα πάρει την σύνταξη που υπολόγιζε», σημείωσε προσθέτοντας ότι η ιδιωτική ασφάλιση πρέπει να αναπτυχθεί και στην χώρα μας, ώστε να αποκτήσει τον συμπληρωματικό ρόλο που έχει στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες.

«Όταν ένα παιδί αφήνει το πατρικό του για να ανοίξει νέο σπίτι ανοίγει μαζί και ένα τραπεζικό λογαριασμό. Όταν μαζί με τον τραπεζικό λογαριασμό κάνει και μία ασφάλιση τότε η αγορά μας θα έχει ανέβει ένα επίπεδο και εμείς θα έχουμε επιτύχει το στόχο μας για την ανάπτυξη της αγοράς», τόνισε.

Η κερδοφορία και τα προγράμματα

Όπως ανακοινώθηκε η Eurolife κατέγραψε κέρδη προ φόρων ύψους 81 εκατ. ευρώ προερχόμενα κυρίως από την ισχυρή λειτουργική κερδοφορία ύψους 64 εκατ. ευρώ. Μεγάλη αύξηση σημείωσαν τα ίδια κεφάλαια τα οποία διαμορφώθηκαν στα τέλη του 2017 στα 651 εκατ. ευρώ από 400 εκατ. ευρώ που ήταν το 2016.

Η Eurolife κατέγραψε το 2017 παραγωγή ασφαλίστρων 483 εκατ. ευρώ και απέδωσε στους ασφαλισμένους του αποζημιώσεις και εξαγορές οι οποίες ανήλθαν στα 252 εκατ. ευρώ. Σε επίπεδο μεριδίων, ο όμιλος κατέλαβε το 12,2% της αγοράς, 21,3% στις ασφάλειες Ζωής και 3,3% στις Γενικές ασφάλειες. Η εταιρεία έχει πάνω από 420.000 πελάτες στην Ελλάδα και 120.000 χιλιάδες στην Ρουμανία.

Ακόμη, πέρσι η εταιρεία παρουσίασε νέα ασφαλιστικά προϊόντα. Όπως σημείωσε ο κ. Νίκος Δελένδας, γενικός διευθυντής πωλήσεων και εκπαίδευσης της Eurolife, η εταιρεία εγκαινίασε ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα ασφάλισης POS, ένα πρόγραμμα ασφάλισης αστικής ευθύνης μελών ΔΣ ειδικά σχεδιασμένο για μικρές επιχειρήσεις.

Παράλληλα, ο κ. Δελένδας πρόσθεσε πως η εταιρεία από τα μέσα του 2017 ξεκίνησε δυναμικά να ασχολείται με τις ομαδικές ασφαλίσεις. «Μέσα σε λίγους μήνες καταφέραμε να αυξήσουμε το χαρτοφυλάκιο των ομαδικών ασφαλίσεων στα 31,5 εκατ. ευρώ και να συνεργαστούμε με περισσότερες από 60 επιχειρήσεις», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ιδιαίτερο βάρος δόθηκε στα αποταμιευτικά – συνταξιοδοτικά προγράμματα. Όπως σημείωσε ο κ. Δελένδας πέρσι έγινε μια σημαντική προσπάθεια επικαιροποίησης των προγραμμάτων, ενώ προστέθηκαν και νέα. «Είμαστε η εταιρεία με την μεγαλύτερη γκάμα αποταμιευτικών προγράμματα προσφέροντας 10 διαφορετικές επιλογές εκ των οποίων κάποιες δίνουν έμφαση στη σύνταξη, κάποιες άλλες στη δημιουργία κεφαλαίου και άλλες στην επένδυση», τόνισε.

Επενδύσεις 2 εκατ. ευρώ στην τεχνολογία

Η αξιοποίηση της τεχνολογίας αποτελεί βασική προτεραιότητα για την Eurolife με τον κ. Σαρρηγεωργίου να υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ότι: «Είμαστε μια εταιρεία τεχνολογίας που ασχολείται με τις ασφάλειες».

Για αυτό τον λόγο το 2017 η εταιρεία απέκτησε νέο γενικό διευθυντή τεχνολογίας και ανάπτυξης,τον κ. Νίκο Γιαννακάκη, αλλά και επένδυσε πόσο άνω των 2 εκατ. σε τεχνολογικές υποδομές στο πλαίσιο του προγράμματος για την ψηφιακή μετεξέλιξη της εταιρείας. Μιλώντας στην ίδια εκδήλωση ο κ. Γιαννακάκης έκανε λόγο για ένα «ψηφιακό εργοστάσιο» που δημιούργησε η εταιρεία με στόχο να αναπτυχθούν νέα εργαλεία όπως το Eurolife Partners που βελτιώνει κατά πολύ την συνεργασία της εταιρείας με τους συνεργάτες της -ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Όπως σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Eurolife για το 2018 η εταιρεία επικεντρώνεται περαιτέρω στη ψηφιακή μετεξέλιξή της και στην επίτευξη της βέλτιστης σύνθεσης του χαρτοφυλακίου της. «Γι’ αυτό επενδύουμε περισσότερο σε προϊόντα περιοδικού ασφαλίστρου που δίνουν έμφαση στην στήριξη της οικογένειας και της ελληνικής επιχειρηματικότητας παραμένοντας προσηλωμένοι στο όραμά μας για ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης του κοινού».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider