Άλμα 16% παρουσίασε τα έσοδα της JD.com στο τρίμηνο αφού τα μέτρα τόνωσης των καταναλωτών στην Κίνα αύξησαν τις δαπάνες για ηλεκτρονικά και άλλα είδη παρά την επιδείνωση των εντάσεων με τις ΗΠΑ.
Η κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου κατέγραψε πωλήσεις 301,1 δισ. γουάν (41,8 δισ. δολάρια) για το τρίμηνο που έληξε τον Μάρτιο ενώ τα καθαρά κέρδη της αυξήθηκαν κατά 53% στα 10,9 δισ. γουάν.
Το Πεκίνο φέτος διέθεσε σημαντικές επιδοτήσεις για να ενθαρρύνει την εγχώρια κατανάλωση προϊόντων, από συσκευές έως smartphones και αυτοκίνητα, αφού οι σαρωτικοί δασμοί που επιβλήθηκαν από τις ΗΠΑ μείωσαν την ζήτηση στο εσωτερικό της δεύτερης ισχυρότερης οικονομίας του κόσμου.
Η JD.com κατέγραψε ήδη τον ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξής της εδώ και σχεδόν τρία χρόνια το περασμένο τρίμηνο, ενώ η πρόοδος στις εμπορικές συνομιλίες μεταξύ ΚΚΚ και Λευκού Οίκου θα μπορούσε αποκλιμακώσει εντάσεις και πιέσεις στο εμπορικό μέτωπο.