ΑΔΜΗΕ: Πράσινη η μισή ηλεκτρική ενέργεια στην Ελλάδα τον Μάιο

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΑΔΜΗΕ: Πράσινη η μισή ηλεκτρική ενέργεια στην Ελλάδα τον Μάιο
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Νέο ιστορικό υψηλό τον Μάιο 2023 κατέγραψαν οι ΑΠΕ συμμετέχοντας κατά 48% -σχεδόν κατά το ήμισυ- στο ενεργειακό μείγμα.

Νέο ιστορικό υψηλό τον Μάιο 2023 κατέγραψαν οι ΑΠΕ συμμετέχοντας κατά 48% -σχεδόν κατά το ήμισυ- στο ενεργειακό μείγμα, ενώ η παραγωγή από λιγνίτη ήταν μόλις 5%, όπως προκύπτει από τα μηνιαία στοιχεία του ΑΔΜΗΕ.

Συνολικά για 21 ώρες μέσα στον περασμένο μήνα, η Ελλάδα έτρεχε με ΑΠΕ σε ποσοστά που ξεπερνούσαν το 90%, και μάλιστα για δύο συνεχόμενες μέρες (6 και 7/5) η πράσινη ηλεκτροπαραγωγή υπερκάλυψε (>100%) τη συνολική ζήτηση για 7 ώρες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider