Η Τράπεζα Πειραιώς δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα να προγραμματίσουν πλήρως ψηφιακά συνάντηση με εκπρόσωπο της Τράπεζας μέσω της υπηρεσίας «Online Appointment».
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για μία καινοτόμο υπηρεσία η οποία παρέχεται τόσο μέσω winbank web banking όσο και μέσω winbank mobile εφαρμογής, διευκολύνει τους πελάτες στην οργάνωση της καθημερινότητάς τους, εξοικονομώντας τους πολύτιμο χρόνο και παρέχοντάς τους μια σύγχρονη τραπεζική εμπειρία.
Συγκεκριμένα, οι πελάτες μπορούν να προγραμματίσουν το ραντεβού τους με στέλεχος της Τράπεζας σε ημέρα και ώρα που επιλέγουν και ανάλογα με τον τρόπο που τους εξυπηρετεί: επίσκεψη σε κατάστημα, τηλεφωνική συνάντηση, ή βιντεοκλήση (αυτή η δυνατότητα παρέχεται αποκλειστικά σε πελάτες Personal Banking & Business Banking Plus). Επίσης έχουν τη δυνατότητα να ορίσουν το θέμα της συνάντησης, από μια μεγάλη γκάμα επιλογών, όπως ενδεικτικά: καταθέσεις, επενδύσεις, δάνεια, κάρτες, συναλλαγές και πληρωμές για τους ιδιώτες πελάτες, και επαγγελματικοί λογαριασμοί, επιχειρηματικά δάνεια, business κάρτες, καρνέ επιταγών και εισαγωγές / εξαγωγές για επιχειρήσεις και επαγγελματίες.
Η διαδικασία προγραμματισμού της συνάντησης ολοκληρώνεται την ίδια στιγμή χωρίς επιπλέον επικοινωνία, καθώς οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε διαθέσιμες ημέρες και ώρες των στελεχών των Καταστημάτων και μπορούν να επιλέξουν αυτή που τους εξυπηρετεί.
Παράλληλα, μπορούν να διαχειριστούν το ραντεβού τους και να τηρούν ιστορικό αρχείο των ολοκληρωμένων τους συναντήσεων.
Η νέα καινοτόμα υπηρεσία «Online Appointment» διατίθεται και στις επιχειρήσεις, παρέχοντας τη δυνατότητα συμμετοχής και όλων των συνδεδεμένων με την εταιρεία εκπροσώπων της.
Με την ολοκλήρωση του προγραμματισμού ραντεβού οι πελάτες λαμβάνουν στο email τους επιβεβαιωτικό email με τις λεπτομέρειες του ραντεβού, καθώς και ειδοποίηση (push notification) στο κινητό τους 1 ώρα πριν την προγραμματισμένη συνάντηση.