H επιτροπή αξιολόγησης του διαγωνισμού ξεχώρισε την πρωτοβουλία που υλοποίησε η AstraZeneca, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Διαβητολογικής Εταιρείας, της Ελληνικής Εταιρείας Εσωτερικής Παθολογίας και της Ελληνικής Νεφρολογικής Εταιρείας, αναγνωρίζοντας τη σημασία της για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των συνανθρώπων μας που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη.
Με κεντρικό μήνυμα «Ο διαβήτης έχει δύο πλευρές, αυτή που δεν βλέπεις επηρεάζει την καρδιά και τους νεφρούς», η καμπάνια ενημέρωσης της AstraZeneca έχει ως στόχο να αναδείξει την επιτακτικότητα της έγκαιρης διάγνωσης τόσο του διαβήτη, όσο και των πιο συχνών επιπλοκών του, οι οποίες είναι η καρδιακή ανεπάρκεια και η χρόνια νεφρική νόσος και να παρακινήσει το κοινό να απευθυνθεί στον θεράποντα ιατρό του για τη διεξαγωγή των απαραίτητων εξετάσεων.
«Ο ασθενής και η βελτίωση της ποιότητας ζωής του βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο των δράσεων της AstraZeneca. Με την εκστρατεία ενημέρωσης “Ο Διαβήτης Έχει Δύο Πλευρές” θέλουμε να ευαισθητοποιήσουμε τους συνανθρώπους μας για τις επιπλοκές του σακχαρώδους διαβήτη και την ανάγκη ελέγχου από τους θεράποντες ιατρούς ώστε οι επιπλοκές αυτές να προληφθούν ή να αντιμετωπισθούν αποτελεσματικά. Το Χρυσό Βραβείο που κέρδισε η AstraZeneca μας γεμίζει με χαρά, υπερηφάνεια και ευθύνη να συνεχίσουμε το έργο μας. Ευχαριστώ εκ μέρους όλων των ανθρώπων της AstraZeneca για την τιμητική αυτή διάκριση», ανέφερε ο κ. Νίκος Τριανταφύλλου, CVRM Business Unit Director της AstraZeneca.
Ο θεσμός Patient Partnerships Awards τιμά κάθε χρόνο επιχειρήσεις του κλάδου της υγείας, πανεπιστημιακά ιδρύματα, ΜΚΟ, καθώς και εταιρείες και φορείς ανεξαρτήτως κλάδου, που επενδύουν σε συνεργασίες για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών και των ευάλωτων πληθυσμών, την ενημέρωση, την πρόληψη, την εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση του κοινού, επιβραβεύοντας τις βέλτιστες πρακτικές τους.