Fourlis: Το άλμα των online πωλήσεων και το «ελατήριο» μετά το lockdown

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Fourlis: Το άλμα των online πωλήσεων και το «ελατήριο» μετά το lockdown
H πτώση πωλήσεων κατά 10,% του πρώτου τριμήνου του 2021 συνοδεύτηκε από μεγάλη άνοδο των Online πωλήσεων κατά 142,2%.

Με εντυπωσιακό ρυθμό της τάξεως του 142,2% αναπτύχθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2021 οι Οnline πωλήσεις του Ομίλου Fourlis, συνεχίζοντας τους υψηλούς ρυθμούς του 2020 όταν κατέγραψε αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων κατά 78%.

Συνολικά πάντως ο Όμιλος, σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που ανακοίνωσε την Τρίτη, το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους σημείωσε μείωση πωλήσεων κατά 10,5% λόγω των περιοριστικών μέτρων που ίσχυαν στην αγορά, καθώς διαμορφώθηκαν στα 75,6 εκατ. ευρώ έναντι 84,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρσι ενώ οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έφτασαν τα 23,8 εκατ. ευρώ σε σχέση με 9,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Η εικόνα της αγοράς και η καταναλωτική κίνηση στα καταστήματα του Ομίλου, μετά την επαναλειτουργία τους τον Απρίλιο έχει τη μορφή «ελατηρίου», όπως επισημαίνει στο insider.gr o οικονομικός διευθυντής του Ομίλου, Γιώργος Αλεβίζος. Αυτή τη φορά μάλιστα, φαίνεται πως το «φαινόμενο» θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια σε σχέση με τις προηγούμενες φορές που επίσης παρατηρήθηκε ως αντίδραση των καταναλωτών μετά τα lockdown, συμπληρώνει. Παράλληλα, συμφώνα με τον κ. Αλεβίζο, οι Online πωλήσεις φαίνεται ότι σταθεροποιούνται σε υψηλά επίπεδα ακόμη, σε σχέση με την προ Covid εποχή, ακόμη και με τα καταστήματα ανοιχτά. Στόχος της εταιρείας άλλωστε είναι τα επόμενα χρόνια η δυναμική αυτή που αναπτύχθηκε εν μέσω πανδημίας, να διατηρηθεί και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις να αποτελούν το 20-25% του συνόλου. Υπενθυμίζεται ότι το 2020 αποτέλεσαν το 16% του συνόλου, ενώ προ πανδημίας το αντίστοιχο ποσοστό έφτανε μόλις το 7,2%.

Τι έκαναν ΙΚΕΑ – Ιntersport το πρώτο τρίμηνο

Το πρώτο τρίμηνο του 2021 πάντως, με τα καταστήματα κλειστά σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του, η ΙΚΕΑ παρουσίασε πωλήσεις 45,7 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 15,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020 (54 εκατ. ευρώ). Oι πωλήσεις στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά 34,1%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες (Βουλγαρία, Κύπρος) αυξήθηκαν κατά 15,6%. Το EBITDA (OPR) το ανήλθε σε 2,7 εκατ. ευρώ έναντι 1,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε 0,1 εκατ. ευρώ.

Από την άλλη, στη λιανική αθλητικών ειδών (INTERSPORT & THE ATHLETE’S FOOT), οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 29,9 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση 2,1% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020 (30,5 εκατ. ευρώ). Οι πωλήσεις στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά 11,9% , ενώ στις υπόλοιπες χώρες καταγράφηκε μεσοσταθμική αύξηση 9%. Το EBITDA(OPR) ανήλθε σε 0,2 εκατ. ευρώ έναντι -0,9 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020 ενώ ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε 2,9 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider