Fourlis Group: «Μάζεμα» ζημιών και αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων στο α' τρίμηνο

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Fourlis Group: «Μάζεμα» ζημιών και αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων στο α' τρίμηνο
Oι πωλήσεις στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 μειώθηκαν κατά 34,1%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,6%.

Μικρή μείωση κερδών προ φόρων και αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων για το α' τρίμηνο του 12021 κατέγραψε ο όμιλος Fourlis.

Οι ζημίες προ φόρων, ανήλθαν σε 3,5 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών προ φόρων 6,0 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι ζημίες μετά φόρους για το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν 2,7 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας «ο Όμιλος FOURLIS το πρώτο τρίμηνο του 2021 παρουσίασε πωλήσεις € 75,6 εκατ. έναντι € 84,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2020, μειωμένες κατά 10,5%, λόγω της επίδρασης των μέτρων κατά της εξάπλωσης της νόσου COVID-19 καθ’ όλη τη διάρκεια του τριμήνου.

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2021 έφτασαν τα € 23,8 εκατ. σε σχέση με € 9,8 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2020, αυξημένες κατά 142,2%.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ τόκων, φόρων, αποσβέσεων και ενοικίων (EBITDAR), το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε € 4,5 εκατ. έναντι € 5,4 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Τα ενοποιημένα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA(OPR), το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε € 2,5 εκατ. έναντι € 0,4 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2020. EBITDA (OPR) = EBITDAR μείον Ενοίκια μη συνδεόμενα με το πρότυπο IFRS16 μείον Αποσβέσεις συνδεόμενες με το δικαίωμα
χρήσης κατά IFRS16

Οι ζημίες προ φόρων, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε € 3,5 εκατ. έναντι ζημιών προ φόρων € 6,0 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι ζημίες μετά φόρους για το πρώτο τρίμηνο του 2021 ήταν € 2,7 εκατ.

Ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου FOURLIS κατά την 31/03/2021 ήταν € 110,8 εκατ., σε σχέση με € 121,2 εκατ. κατά την 31/03/2020 και € 105,4 εκατ. κατά την 31/12/2020.

Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις € 45,7 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2021, μειωμένες κατά 15,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020 (€ 54,0 εκατ.).

Oι πωλήσεις στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 μειώθηκαν κατά 34,1%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 15,6% συγκρινόμενες με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Το EBITDA(OPR) το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθε σε € 2,7 εκατ. έναντι € 1,8 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι ζημίες
προ φόρων ανήλθαν σε € 0,1 εκατ.

Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 9 καταστήματα ΙΚΕΑ, έξι από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και δύο στη Βουλγαρία.

Επίσης λειτουργούν 9 σημεία παραγγελιοληψίας (Pick-up-Point) προϊόντων ΙΚΕΑ. Έξι από αυτά στην Ελλάδα, δύο στην Βουλγαρία και ένα στην Κύπρο. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της ΙΚΕΑ (e-commerce) αναπτύχθηκαν με ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό και στις τρείς χώρες, ιδιαίτερα κατά τους μήνες εφαρμογής των μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Το πρώτο μεσαίου μεγέθους κατάστημα ΙΚΕΑ 8.000 τ.μ. περίπου, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο 3ο τρίμηνο του 2020 στη Βάρνα Βουλγαρίας, ενώ το πρώτο μικρού μεγέθους κατάστημα ΙΚΕΑ επιφάνειας 1.850 τ.μ. στον Πειραιά, ξεκίνησε τη λειτουργία του στις αρχές του τρέχοντος έτους. Τα αποτελέσματα γι’ αυτό το νέο τύπο καταστημάτων ΙΚΕΑ είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, με το επόμενο άνοιγμα τέτοιου τύπου καταστήματος να έχει προγραμματιστεί στο κέντρο της Σόφιας στη Βουλγαρία το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους.

Στη λιανική αθλητικών ειδών (INTERSPORT & THE ATHLETE’S FOOT), οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν στα € 29,9 εκατ. παρουσιάζοντας μείωση 2,1% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020 (€ 30,5 εκατ.). Στην Ελλάδα οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 11,9% , ενώ στις υπόλοιπες χώρες παρουσιάστηκε μεσοσταθμική αύξηση 9,0%, συγκρινόμενες με το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Το EBITDA(OPR) το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθε σε € 0,2 εκατ. έναντι € -0,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι ζημίες προ φόρων το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε € 2,9 εκατ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Fourlis: Επένδυση 11 εκατ. ευρώ σε logistics για τον κλάδο αθλητικών ειδών

Fourlis: Επενδύσεις και νέα «μικρά» ΙΚΕΑ σε Κρήτη και Πάτρα

Fourlis: Η επένδυση 11 εκατ. ευρώ, η ανάπτυξη των ΙΚΕΑ και η άνοδος του e-shop των Ιntersport

gazzetta
gazzetta reader insider insider