Επιχειρήσεις
02-03-2021 | 13:27

Jumbo: «Βουτιά» πωλήσεων 34% τον Φεβρουάριο - «Χάθηκε το Τριώδιο, να μη χαθεί και το Πάσχα»

Μοιράσου το
Jumbo: «Βουτιά» πωλήσεων 34% τον Φεβρουάριο - «Χάθηκε το Τριώδιο, να μη χαθεί και το Πάσχα»

Πτώση κατά περίπου 34% σε σχέση με το 2020 κατέγραψαν τον Φεβρουάριο οι πωλήσεις του Ομίλου Jumbo ενώ οι συνολικές απώλειες τζίρου, για το πρώτο δίμηνο της νέας χρονιάς εκτιμώνται στο -19%, από -0,6% κατά τον Ιανουάριο του 2021, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.

Επιπλέον η διοίκηση του Ομίλου τονίζει πως το Τριώδιο λόγω των κλειστών καταστημάτων χάθηκε και εκφράζει την ελπίδα «να μην χαθεί και η εορταστική περίοδος του Πάσχα».

Αναλυτικά η Jumbo επισημαίνει ότι τον Φεβρουάριο του 2020 οι πωλήσεις είχαν επηρεαστεί θετικά λόγω της εποχικότητας του εορτασμού των Αποκριών όπου ολοκληρώθηκε αρχές Μαρτίου. Φέτος, τον Φεβρουάριο του 2021, από το δίκτυο των 52 καταστημάτων στην Ελλάδα, 30 καταστήματα στις «κόκκινες» περιοχές της Ελλάδας (Αττική, Πάτρα, Χαλκίδα και Θεσσαλονίκη) παρέμειναν κλειστά κατά το μεγαλύτερο μέρος του μήνα. «Κατά συνέπεια, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν μείωση κατά -55% περίπου σε σχέση τον περσινό Φεβρουάριο».

Όσον αγορά στην αγορά της Κύπρου την 8η Φεβρουαρίου 2021, όλα τα καταστήματα ξεκίνησαν και πάλι να λειτουργούν και οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν μείωση -20% περίπου, σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2020. Στη Βουλγαρία λειτούργησαν κανονικά όλα τα καταστήματα Jumbo με τι ςπωλήσεις του δικτύου να καταγράφουν αύξηση κατά +10% περίπου κατά τον Φεβρουάριο 2021 και στη Ρουμανία λειτούργησαν όλα τα 14 καταστήματα Jumbo, σημειώνοντας αύξηση κατά +22% περίπου σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2020 όπου λειτουργούσε ο ίδιος αριθμός καταστημάτων.

«Σήμερα με τα 31 καταστήματα στην Ελλάδα από τα 52 να παραμένουν κλειστά μία ακόμα Αποκριάτικη περίοδος φαίνεται να χάνεται οριστικά. Η πρόκληση ελέγχου της πανδημίας είναι ακόμη ανοικτή, ώστε να μην χαθεί η περίοδος του Πάσχα για μία ακόμη χρονιά» τονίζεται στην ίδια ανακοίνωση.

Υπενθυμίζεται ότι μετά τις 12 ημέρες κανονικής λειτουργίας της αγοράς τον Ιανουάριο, ο Όμιλος είχε προχωρήσει ακολούθως μόλις για δύο μέρες στην εφαρμογή των μεθόδων click away και click inside (για προϊόντα ένδυσης -υπόδησης και βιβλιοχαρτοπωλείου) που ίσχυε τότε για Αττική, Πάτρα και Χαλκίδα. Στη συνέχει προχώρησε στο κλείσιμο των συγκεκριμένων καταστημάτων επισημαίνοντας ότι, «η εφαρμογή του νέου πλαισίου στα καταστήματα Jumbo αποδεικνύεται τελικά μη φιλικό προς τους πελάτες της και δεν επιτρέπει στην πράξη την λειτουργία των καταστημάτων ακόμη και με τον τρόπο που συμβιβαστικά επελέγη». 

Διαβάστε επίσης:

Jumbo: Γιατί έκλεισαν τα καταστήματα στις «κόκκινες» περιοχές

 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.