Στις 27 Μαΐου υπογράφεται η σύμβαση για το Ταμείο Απανθρακοποίησης των νησιών

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Στις 27 Μαΐου υπογράφεται η σύμβαση για το Ταμείο Απανθρακοποίησης των νησιών
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η σύμβαση για τη δημιουργία του Ταμείου Απανθρακοποίησης των νησιών θα υπογραφεί στις 27 Μαΐου στη Νάξο, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, αρμόδιων υπουργών και κοινοτικών στελεχών.

Η σύμβαση για τη δημιουργία του Ταμείου Απανθρακοποίησης των νησιών θα υπογραφεί στις 27 Μαΐου στη Νάξο, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, αρμόδιων υπουργών και κοινοτικών στελεχών.

Πρόκειται για το ταμείο που εξήγγειλε πρόσφατα ο πρωθυπουργός, μιλώντας στο το 9ο «Our Ocean Conference», που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα.

Το Ταμείο θα χρηματοδοτείται από τα δικαιώματα του Ευρωπαϊκού Συστήματος Εμπορίας Εκπομπών και οι πόροι, ανάλογα με την πορεία των διεθνών τιμών των δικαιωμάτων εκπομπής άνθρακα μπορεί να ανέλθουν σε 2 δισεκατομμύρια ευρώ. Το Ταμείο θα χρηματοδοτεί έργα διασύνδεσης των νησιών, αποθήκευσης ενέργειας και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας ενώ θα συμβάλει στην κατασκευή δεξαμενών νερού πολλαπλών χρήσεων.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ακίνητα: Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ φέρνει το ΜΙΔΑ σε ιδιοκτήτες και ενοικιαστές

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider