Διεθνή
07-06-2020 | 09:22

Τι έφαγαν οι Αμερικανοί κατά τη διάρκεια του lockdown

Μοιράσου το
Τι έφαγαν οι Αμερικανοί κατά τη διάρκεια του lockdown

Αυτά είναι πέντε τρόφιμα που κατανάλωσαν περισσότερο οι Αμερικανοί κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Οι διατροφικές συνήθειες των Αμερικανών άλλαξαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς τα κλειστά εστιατόρια και η παραμονή στο σπίτι δημιούργησαν σε αρκετές περιπτώσεις διαφορετικές ανάγκες.

Σνακ, τρόφιμα που δεν απαιτούν ιδιαίτερη προετοιμασία αλλά και αγαπημένα φαγητά των παιδιών βρέθηκαν στις πρώτες επιλογές στο καλάθι των νοικοκυριών στις ΗΠΑ. Από την άλλη πλευρά, η αυξημένη ζήτηση σε συγκεκριμένα προϊόντα σε συνδυασμό με την μειωμένη παραγωγή, οδήγησε αρκετούς Αμερικανούς καταναλωτές στην αγορά υποκατάστατων, σε προϊόντα όπως γάλα και κρέας.

Αυτά είναι σύμφωνα με το Business Insider, πέντε τρόφιμα που κατανάλωσαν περισσότερο οι Αμερικανοί κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

 

 

 

 

Το γάλα βρώμης ήταν ένα από τα προϊόντα που παρουσίασαν τεράστια αύξηση στις πωλήσεις μέσα σε διάστημα 12 εβδομάδων. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen η αύξηση άγγιξε το 318%.

Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image.

Το κλείσιμο των εγκαταστάσεων επεξεργασίας κρέατος είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθούν οι τιμές και να παρουσιαστούν ελλείψεις.

Την αυξημένη ζήτηση ήρθαν να καλύψουν τα υποκατάστατα κρέατος οι πωλήσεις των οποίων τα σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen αυξήθηκαν κατά 248%.

Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image.

Εκτός από τα φαγητά οι Αμερικανοί αγόρασαν σε μεγάλες ποσότητες και κρασί. Ιδιαίτερη προτίμηση έδειξαν στις μεγάλες συσκευασίες των τριών λίτρων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη Nielsen διαπιστώθηκε αύξηση κατά 82% στα μέσα Απριλίου στις συγκεκριμένες συσκευασίες.

Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image.

 

Οι πωλήσεις χοτ ντογκ στις ΗΠΑ αυξήθηκαν πάνω από 120% κατά τη διάρκεια της πανδημίας σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας IRI.

Οι Αμερικανοί καταναλωτές έψαχναν γεύματα που παρασκευάζονται εύκολα ενώ το χοτ ντογκ αποτελεί και ένα σνακ που αρέσει πολύ και στα παιδιά.

Φωτογραφίες: Getty Images / Ideal Image.

Η πίτσα αποτέλεσε μία ιδιαίτερα δημοφιλή επιλογή την περίοδο της πανδημίας. Η Domino's ανέφερε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν 16,2% τις πρώτες οκτώ εβδομάδες του τριμήνου. Και οι συνολικές πωλήσεις της Papa John's στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 33,5% την περίοδο από 27 Απριλίου έως 24 Μαΐου.

Παράλληλα αύξηση καταγράφηκε και στις πωλήσεις κατεψυγμένης πίτσας με τη Nielsen να διαπιστώνει άνοδο κατά 52% σε διάστημα 12 εβδομάδων.

 

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.