Η Hyundai «βλέπει βάθρο» στις πωλήσεις ηλεκτρικών

Κώστας Παστρίμας
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Hyundai «βλέπει βάθρο» στις πωλήσεις ηλεκτρικών
Ο Όμιλος Hyundai ανακοίνωσε τα επενδυτικά του σχέδια με στόχο το Παγκόσμιο Top 3 των κατασκευαστών ηλεκτροκίνητων οχημάτων έως το 2030.

Ο Όμιλος Hyundai Motor ανακοίνωσε τον στόχο του να γίνει ένας από τους τρεις (3) κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτροκίνητων οχημάτων παγκοσμίως έως το 2030 μέσω των συνδυασμένων πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων του Ομίλου (Hyundai, Kia και Genesis) στα πλαίσια ειδικής τελετής θεμελίωσης παραγωγικής μονάδας αποκλειστικά για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων (PBV) στην Κορέα. Ο Όμιλος τόνισε επίσης τα σχέδιά του να επενδύσει 16,3 δισεκατομμύρια ευρώ (24 τρισεκατομμύρια KRW) στην εγχώρια βιομηχανία ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων έως το 2030.

Ο Όμιλος ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να επεκτείνει σημαντικά την ετήσια παραγωγή ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων στην Κορέα σε 1,51 εκατομμύρια οχήματα και τον παγκόσμιο όγκο σε 3,64 εκατομμύρια οχήματα έως το 2030. Η μεγάλης κλίμακας επένδυση του Ομίλου στοχεύει στην αναβάθμιση του οικοσυστήματος της Κορέας και στην ενίσχυση του ρόλου του ως κόμβου για την προώθηση της καινοτομίας στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Βάρος στο R&D

O Όμιλος Hyundai θα επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε δραστηριότητες Έρευνας & Ανάπτυξης, όπως η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας για ηλεκτροκίνητα οχήματα επόμενης γενιάς, η επέκταση της γκάμας των προϊόντων, η ανάπτυξη βασικών εξαρτημάτων και προηγμένων τεχνολογιών και η δημιουργία ερευνητικών εγκαταστάσεων, συμπεριλαμβανομένης της διαφοροποίησης των αποκλειστικών προϊόντων πλατφόρμας, της προώθησης ηλεκτρικών συστημάτων ισχύος (PE) που είναι βασικά για την απόδοση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, όπως οι μπαταρίες και οι κινητήρες, και η ανάπτυξη τεχνολογιών για την αύξηση της αυτονομίας της ηλεκτρικής ενέργειας με μία μόνο φόρτιση.

Ο Όμιλος σχεδιάζει παράλληλα να αναπτύξει διαδοχικά αποκλειστικές πλατφόρμες για κάθε κατηγορία οχημάτων στο πλαίσιο του συστήματος Integrated Modular Architecture (IMA), συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας «eM» που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα (EV) επιβατικά, η οποία προγραμματίζεται να παρουσιαστεί το 2025. Επιπλέον, θα δημιουργηθεί υποδομή φόρτισης υψηλής ταχύτητας για να μεγιστοποιηθεί η ευκολία φόρτισης για τους πελάτες ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων και θα επεκταθεί περαιτέρω το δίκτυο φόρτισης στην Κορέα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider