Μικρές απώλειες για τον χρυσό την Δευτέρα

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Μικρές απώλειες για τον χρυσό την Δευτέρα
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Το πολύτιμο μέταλλο να «πληρώνει» τόσο τα διαδοχικά ρεκόρ των δεικτών της Wall Street όσο και την απομάκρυνση του σεναρίου για άμεσες μειώσεις επιτοκίων από την Fed.

Με ήπιες απώλειες ολοκλήρωσαν τις συναλλαγές της Δευτέρας οι τιμές του χρυσού, με το πολύτιμο μέταλλο «πλήρωσε» τόσο τα διαδοχικά ρεκόρ των δεικτών της Wall Street όσο και την απομάκρυνση του σεναρίου για άμεσες μειώσεις επιτοκίων από την Fed.

Ειδικότερα, τα συμβόλαια παραδόσεως Φεβρουαρίου του χρυσού στο Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων έκλεισαν στα 2.022,2 δολάρια/ουγγιά, καταγράφοντας μικρές απώλειες 03,%. Η τιμή του μετάλλου στην spot αγορά διαμορφώθηκε στα 2.020,09 δολάρια/ουγγιά, με απώλειες 0,5%.

Υπενθυμίζεται πως την προηγούμενη εβδομάδα, οι τιμές υποχώρησαν κατά 1%, καταγράφοντας τις μεγαλύτερες εβδομαδιαίες απώλειες τις τελευταίες έξι εβδομάδες.

Νωρίτερα σήμερα, αναλυτές της UBS εκτίμησαν πως η τιμή του χρυσού θα μπορούσε να κλείσει το έτος κατά 10% υψηλότερα από τα σημερινά επίπεδα, κοντά στα 2.250 δολάρια, παρά τις πτωτικές τάσεις που καταγράφονται στο ξεκίνημα του 2024, επισημαίνοντας πως «η δυναμική της εναλλαγής πολιτικής της Fed δεν θα πρέπει να υποτιμάται».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Ταμείο Ανάκαμψης: Ο διπλός κίνδυνος για κονδύλια και δαπάνες – Πώς μπορεί να εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός

Κτηματολόγιο: Τι φέρνει η επόμενη ημέρα για τις Πολεοδομίες και την αγορά ακινήτων

Τα 5,33 ευρώ ανά κιλό λαγοκέφαλου είναι περιβαλλοντικό μέτρο ή επίδομα σε ψαράδες;

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider