Κωνσταντοπούλου για μήνυση Γεωργιάδη: «Είναι κότα, θα μπορούσε να το είχε κάνει εδώ και τρεις μήνες»

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κωνσταντοπούλου για μήνυση Γεωργιάδη: «Είναι κότα, θα μπορούσε να το είχε κάνει εδώ και τρεις μήνες»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου, αναφέρθηκε σε τηλεοπτική συνέντευξη, μεταξύ άλλων και στον Άδωνι Γεωργιάδη με φόντο τη μήνυση που της έκανε.

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου, αναφέρθηκε σε τηλεοπτική συνέντευξη, μεταξύ άλλων και στον Άδωνι Γεωργιάδη με φόντο τη μήνυση που της έκανε.

Μιλώντας στο Kontra Channel, και αναφορικά με τη δήλωση του Άδωνι Γεωργιάδη ότι η «Ζωή Κωνσταντοπούλου, τσακώνεται με τους πάντες στη Βουλή», η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας δήλωσε:

«Θα έλεγα τη γνωστή παροιμία με τον γάιδαρο, αλλά δεν θέλω να κάνω παρομοίωση με ζώα γιατί αισθάνομαι ότι προσβάλλω τα ζώα τα οποία αγαπάμε πολύ. Η Πλεύση Ελευθερίας έχει και ειδικό πρόγραμμα για τα δικαιώματα των ζώων.

Διαβάστε περισσότερα στο reader.gr

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Έρχονται μεγάλες επενδύσεις - Θα αλλάξει χέρια - Το παλμαρέ των ισχυρών

Το όνομα «Αβραμόπουλος» έκανε φτερά - Το κόμμα Καρυστιανού φυλλοροεί - Η ισότητα στην αμοιβή

Τράπεζα Πειραιώς: Κατώτατος μισθός 1.700 ευρώ και νέες παροχές με τη συλλογική σύμβαση

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider