Στις ξαπλώστρες με πλεξιγκλάς βρήκε τη «λύση» για καλοκαιρινές διακοπές με «ασφάλεια», ο ιδιοκτήτης πολυτελούς ξενοδοχείου στη Σαντορίνη. 

Πρόκειται για τον Τσάρλι Σαχίν, ιδιοκτήτη του πολυτελούς ξενοδοχείου «Suites of Gods», ο οποίος μίλησε στον Γιώργο Παπαδάκη, στον Αντ1, για την πρωτοβουλία του να τοποθετήσει πλεξιγκλάς γύρω από τις ξαπλώστρες, που βρίσκονται στην παραλία Περίσσα, για την προστασία των πελατών που θα επιλέξουν το δικό του κατάλυμα για τις διακοπές τους. 

Η συγκεκριμένη κατασκευή καλύπτει τις δυο πλαϊνές πλευρές του σετ με τις ξαπλώστρες, το οποίο απέχει τέσσερα μέτρα από το επόμενο, ενώ θα διατίθενται πετσέτες μιας χρήσεως και αντισηπτικά μαντιλάκια για τους λουόμενους. 

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, το κόστος για την κάθε κατασκευή ανέρχεται στα 150 ευρώ - και εκκρεμεί η έγκριση της από το αρμόδιο υπουργείο - όμως εκτιμά πως με αυτό τον τρόπο θα προσελκύσει τουρίστες που διαφορετικά θα ήταν διστακτικοί να κάνουν διακοπές στο νησί.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Costa Nostrum: Προτάσεις για την λειτουργία των παραλιών

Μια σειρά από προτάσεις για την λειτουργία των δημόσιων, αλλά και ιδιωτικά διαχειριζόμενων παραλιών από ξενοδοχειακές μονάδες σχεδίασε η Costa Nostrum, «με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν σε παγκόσμιο επίπεδο λόγω της πανδημίας του κορωναϊού Covid-19.

Για τις ιδιωτικά διαχειριζόμενες οργανωμένες παραλίες από ξενοδοχειακές μονάδες, ενδεικτικά αναφέρονται κάποιες από τις συνολικές προτάσεις:

  • Συνίσταται η απόσταση μεταξύ του κάθε «μόνιμου» τοποθετημένου σετ ομπρέλας και ζεύγους ξαπλώστρες να είναι στα 3 μέτρα.
  • Στο ελεύθερο κομμάτι της παραλίας από ξαπλώστρες συνίσταται η αναλογία να είναι περίπου 10 τετραγωνικά μέτρα ανά λουόμενο (παιδί ή ενήλικα).
  • Συνίσταται η χρήση ξύλινης ξαπλώστρας ή πλαστικής.
  • Μετά την απελευθέρωση του κάθε σετ από «μόνιμα» τοποθετημένες ξαπλώστρες συνίσταται η απολύμανση όλου του σετ (με διάλυμα ισοπροπιλικής αλκοόλης κατά 60% με 70%) από κατάλληλα εκπαιδευμένο άτομο και η μη προσέγγιση σε αυτό νέων επισκεπτών για τουλάχιστον 20 λεπτά.
  • Προτείνεται η συνεργασία της ξενοδοχειακής μονάδας με εξειδικευμένο call center / σύστημα τηλεϊατρικής για την αντιμετώπιση ή δρομολόγηση οποιουδήποτε θέματος που σχετίζεται με τον κορoναϊό Covid-19.