Ferrari: Σε χαμηλό 9ετίας η μετοχή - Αντιδράσεις για EV και guidance

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ferrari: Σε χαμηλό 9ετίας η μετοχή - Αντιδράσεις για EV και guidance
Ισχυρές πιέσεις δέχεται η μετοχή της Ferrari την Πέμπτη, αφού η αυτοκινητοβιομηχανία ενημέρωσε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους και το 2030 ενώ μείωσε κατά το ήμισυ τον στόχο της για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, τονίζοντας τη συνεχιζόμενη ανάγκη για κινητήρες εσωτερικής καύσης προκειμένου να αντιμετωπίσει τις «αβέβαιες εποχές».

Διψήφιες πιέσεις δέχεται η μετοχή της Ferrari την Πέμπτη, στη μεγαλύτερη ενδοσυνεδριακή πτώση από το 2016 αφού η αυτοκινητοβιομηχανία ενημέρωσε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους και το 2030 ενώ μείωσε κατά το ήμισυ τον στόχο της για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, τονίζοντας τη συνεχιζόμενη ανάγκη για κινητήρες εσωτερικής καύσης προκειμένου να αντιμετωπίσει τις «αβέβαιες εποχές».

Η τιμή της μετοχής που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Μιλάνου κατρακυλά έως και 14,7% το πρωί της Πέμπτης ενώ και ο τίτλος της στη Wall Street δέχεται διψήφιες απώλειες στις προσυνεδριακές συναλλαγές. Ειδικότερα, διεμήνυσε πως θα στοχεύσει σε μια σειρά μοντέλων σπορ αυτοκινήτων για το 2030 που θα αποτελείται από 40% με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), 40% υβριδικά και 20% πλήρως ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030, σε σύγκριση με τον στόχο του 40% που είχε ανακοινώσει πριν από τρία χρόνια.

Ο αναθεωρημένος στόχος είναι αποτέλεσμα μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης, του τρέχοντος οικονομικού περιβάλλοντος και της αναμενόμενης εξέλιξής του. «Ως ηγέτιδα εταιρεία στην αγορά, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την ίδια οδηγική απόλαυση όταν χρησιμοποιούν ICE, υβριδικά ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος, Μπενεντέτο Βίγκνα στους Financial Times.

Η στροφή έρχεται καθώς η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε τις βασικές τεχνολογίες πίσω από το πρώτο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητό της. Η Ferrari αποκάλυψε το «elettrica» που θα διαθέτει «ευρύχωρο» εσωτερικό, μπαταρίες υψηλής απόδοσης και ηλεκτρικό κινητήρα με χαρακτηριστικό ήχο, λέγοντας ότι θα ξεκινήσει τις παραδόσεις του μοντέλου στα τέλη του 2026.

Παράλληλα, η κατασκευάστρια σπορ αυτοκινήτων με έδρα το Μαρανέλο της Ιταλίας δήλωσε στην εκδήλωση για την Ημέρα Κεφαλαιαγοράς ότι αναμένει καθαρά έσοδα τουλάχιστον 7,1 δισ. ευρώ φέτος, αυξημένα από την προηγούμενη πρόβλεψη άνω των 7 δισ. ευρώ. Παράλληλα, έσπευσε να συμπληρώσει πως αναμένει καθαρά έσοδα περίπου 9 δισ. ευρώ το 2030.

Με το βλέμμα στο τέλος της δεκαετίας, η ιταλική επιχείρηση μέτρια βελτίωση: τα προσαρμοσμένα ΕBITDA θα φτάσουν τα 3,6 δισ. ευρώ ή περισσότερο. Η πρόβλεψη ωστόσο υποδηλώνει έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) της τάξης του 6%, σημαντικά χαμηλότερο του 10% που είχε προβλέψει το 2022, εξήγησε ο Τομ Ναραγιάν, αναλυτής μετοχών της RBC Capital Markets, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Έρχονται δύο νέα επιδόματα τον Νοέμβριο - Οι δικαιούχοι

Ασανσέρ: Βήμα βήμα η δήλωση στο Μητρώο Απογραφής Ανελκυστήρων - Τα λάθη και οι διορθώσεις

«Μεγάλος Αδερφός» στα ΙΧ: Στα σκαριά το Ενιαίο Μητρώο Οχημάτων

Φόρτωση BOLM...
gazzetta
gazzetta reader insider insider