Η Τράπεζα Πειραιώς χρηματοδοτεί τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (FlyOver)

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η Τράπεζα Πειραιώς χρηματοδοτεί τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (FlyOver)
Τράπεζα Πειραιώς
Η Τράπεζα Πειραιώς πρωταγωνιστεί στην ανάπτυξη κομβικών έργων υποδομής και στη Θεσσαλονίκη, χρηματοδοτώντας τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (FlyOver), τη μεγαλύτερη ΣΔΙΤ συναλλαγή που έχει γίνει στην Ελλάδα μέχρι σήμερα.

Η Τράπεζα Πειραιώς πρωταγωνιστεί στην ανάπτυξη κομβικών έργων υποδομής και στη Θεσσαλονίκη, χρηματοδοτώντας τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (FlyOver), τη μεγαλύτερη ΣΔΙΤ συναλλαγή που έχει γίνει στην Ελλάδα μέχρι σήμερα. Η Τράπεζα Πειραιώς, με σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία στη χρηματοδότηση σύνθετων έργων, ανέλαβε τη χρηματοδότηση του έργου συνολικού προϋπολογισμού ύψους €73 εκατ. ευρώ.

Μετά την πρόσφατη υπογραφή μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και των αναδόχων εταιριών (κοινοπραξία των ομίλων ΑΒΑΞ και Μυτιληναίου) ξεκινάει η υλοποίηση του έργου που αφορά στην κατασκευή Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους περίπου 13,5 χλμ., εκ των οποίων τα 4 χλμ. σε συνεχή γέφυρα με 4 λωρίδες κυκλοφορίας, συν δύο λωρίδες έκτακτης ανάγκης.

Στα στοιχεία του έργου περιλαμβάνονται, επίσης, εννέα ανισόπεδοι κόμβοι, οκτώ νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες. Ο αναβαθμισμένος άξονας θα βελτιώσει ουσιαστικά την οδική ασφάλεια και θα συμβάλλει στην επίλυση κυκλοφοριακών προβλημάτων της Θεσσαλονίκης, καθώς υπολογίζεται πως θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα την ώρα ανά κατεύθυνση, διπλάσια σε σύγκριση με την υπάρχουσα κυκλοφοριακή ικανότητα.

Αναφερόμενος στο έργο ο κ. Θοδωρής Τζούρος, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς, Επικεφαλής του Corporate και Investment Banking, δήλωσε: «Στην Τράπεζα Πειραιώς δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην υποστήριξη μεγάλων έργων υποδομής διαθέτοντας σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία στις σύνθετες χρηματοδοτήσεις και την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων και εξειδικευμένων χρηματοδοτικών εργαλείων. Το έργο Flyover αποτελεί καινοτομία και στη χρηματοδοτική του μορφή, καθώς πρόκειται για το πρώτο μεγάλο οδικό έργο το οποίο θα κατασκευαστεί με τη μορφή της σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, με πληρωμές διαθεσιμότητας αλλά και με υποχρέωση του αναδόχου να αναλάβει τη συντήρηση του έργου για 26 έτη».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Από την Αλάσκα στο Αιγαίο: Το επικίνδυνο προηγούμενο της ουκρανικής «διευθέτησης»

Ποιες εξαγγελίες μπαίνουν στο «καλάθι» της ΔΕΘ για τη στέγαση, τις συντάξεις και τις ασφαλιστικές εισφορές

IX: Έρχονται τα πρώτα πρόστιμα για 350.000 οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ και τέλη κυκλοφορίας

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider