Η Τράπεζα Πειραιώς χρηματοδοτεί τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (FlyOver)

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Τράπεζα Πειραιώς χρηματοδοτεί τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (FlyOver)
Τράπεζα Πειραιώς
Η Τράπεζα Πειραιώς πρωταγωνιστεί στην ανάπτυξη κομβικών έργων υποδομής και στη Θεσσαλονίκη, χρηματοδοτώντας τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (FlyOver), τη μεγαλύτερη ΣΔΙΤ συναλλαγή που έχει γίνει στην Ελλάδα μέχρι σήμερα.

Η Τράπεζα Πειραιώς πρωταγωνιστεί στην ανάπτυξη κομβικών έργων υποδομής και στη Θεσσαλονίκη, χρηματοδοτώντας τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (FlyOver), τη μεγαλύτερη ΣΔΙΤ συναλλαγή που έχει γίνει στην Ελλάδα μέχρι σήμερα. Η Τράπεζα Πειραιώς, με σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία στη χρηματοδότηση σύνθετων έργων, ανέλαβε τη χρηματοδότηση του έργου συνολικού προϋπολογισμού ύψους €73 εκατ. ευρώ.

Μετά την πρόσφατη υπογραφή μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και των αναδόχων εταιριών (κοινοπραξία των ομίλων ΑΒΑΞ και Μυτιληναίου) ξεκινάει η υλοποίηση του έργου που αφορά στην κατασκευή Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους περίπου 13,5 χλμ., εκ των οποίων τα 4 χλμ. σε συνεχή γέφυρα με 4 λωρίδες κυκλοφορίας, συν δύο λωρίδες έκτακτης ανάγκης.

Στα στοιχεία του έργου περιλαμβάνονται, επίσης, εννέα ανισόπεδοι κόμβοι, οκτώ νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες. Ο αναβαθμισμένος άξονας θα βελτιώσει ουσιαστικά την οδική ασφάλεια και θα συμβάλλει στην επίλυση κυκλοφοριακών προβλημάτων της Θεσσαλονίκης, καθώς υπολογίζεται πως θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα την ώρα ανά κατεύθυνση, διπλάσια σε σύγκριση με την υπάρχουσα κυκλοφοριακή ικανότητα.

Αναφερόμενος στο έργο ο κ. Θοδωρής Τζούρος, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς, Επικεφαλής του Corporate και Investment Banking, δήλωσε: «Στην Τράπεζα Πειραιώς δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην υποστήριξη μεγάλων έργων υποδομής διαθέτοντας σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία στις σύνθετες χρηματοδοτήσεις και την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων και εξειδικευμένων χρηματοδοτικών εργαλείων. Το έργο Flyover αποτελεί καινοτομία και στη χρηματοδοτική του μορφή, καθώς πρόκειται για το πρώτο μεγάλο οδικό έργο το οποίο θα κατασκευαστεί με τη μορφή της σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, με πληρωμές διαθεσιμότητας αλλά και με υποχρέωση του αναδόχου να αναλάβει τη συντήρηση του έργου για 26 έτη».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Υπ. Υποδομών & Μεταφορών: Οι 7 μεγάλοι «στόχοι» για το 2023 – Τα έργα δισ. ευρώ, οι μεταφορές, το «πράσινο» αποτύπωμα

ΟΣΕ: Η περίφημη Γραμμή «V» του σιδηρόδρομου στην Πελοπόννησο και το πλάνο επαναλειτουργίας - αξιοποίησης

Attica Bank: Τον Ιανουάριο οι αποφάσεις για τα NPEs – 50 εκατ. ευρώ για αναδιάρθρωση μέχρι το 2024

gazzetta
gazzetta reader insider insider