Shein: Η κινεζική αλυσίδα fast-fashion που απειλεί τα H&M και Zara με κεφαλαιοποίηση $100 δισ.

Newsroom
Μοιράσου το
Shein: Η κινεζική αλυσίδα fast-fashion που απειλεί τα H&M και Zara με κεφαλαιοποίηση $100 δισ.
Shein
Το διαδικτυακό κατάστημα λιανικής βρίσκεται σε συνομιλίες με πιθανούς επενδυτές για έναν γύρο χρηματοδότησης που θα μπορούσε να φτάσει την αξία της στα 100 δισ. δολάρια. 

Σε επίπεδο που θα ξεπεράσει την Hennes & Mauritz AB και τα Zara της Inditex εκτιμάται πως θα φτάσει η κεφαλαιοποίηση της κινεζικής αλυσίδας fast-fashion, Shein, η οποία δεν έχει φυσικά καταστήματα σε καμία χώρα του κόσμου.

Σύμφωνα με το Bloomberg, το διαδικτυακό κατάστημα λιανικής πώλησης φθηνών ρούχων, προϊόντων ομορφιάς και lifestyle προϊόντων, το οποίο ανανεώνεται καθημερινά με πάνω από 6.000 νέα είδη, βρίσκεται σε συνομιλίες με πιθανούς επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της General Atlantic, για έναν γύρο χρηματοδότησης που θα μπορούσε να αποτιμήσει την εταιρεία σε περίπου 100 δισ. δολάρια.

Εάν η Shein πετύχει τον νέο γύρο χρηματοδότησης, θα γίνει περίπου δύο φορές πιο πολύτιμη από την Fast Retailing Co. που εδρεύει στο Τόκιο -- ιδιοκτήτη της Uniqlo -- η οποία πέρυσι είχε πάνω από 2.300 φυσικά καταστήματα σε 25 χώρες και περιοχές. Επίσης, σύμφωνα με τον πάροχο δεδομένων CB Insights, μετά τη νέα χρηματοδότηση, η Shein θα είναι η πιο πολύτιμη startup στον κόσμο μετά την ByteDance Ltd. και τη SpaceX.

Στους νικητές της πανδημίας

Στις αρχές της πανδημίας, η Shein επωφελήθηκε από τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, καθώς οι αγορές μέσω τηλεφώνων και υπολογιστών αυξήθηκαν. Οι πωλήσεις της το 2020 υπερτριπλασιάστηκαν, φτάνοντας τα 10 δισ. δολάρια, καθιστώντας τη Shein τη μεγαλύτερη διαδικτυακή αλυσίδα στον κόσμο.

Ο νέος επενδυτικός γύρος αντικατοπτρίζει την αύξηση αυτή στις πωλήσεις, αφού τον Αύγουστο του 2020 σε προηγούμενη χρηματοδότηση, η Shein είχε αποτίμηση μόλις 15 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με το PitchBook.

Από την εμφάνισή της το 2012, η Shein έχει αναπτύξει ένα εκτεταμένο δίκτυο προμηθευτών χαμηλού κόστους στη νότια Κίνα. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, συνεργάστηκε με διασημότητες όπως ο Lil Nas X και η Katy Perry για να ενισχύσει το προφίλ της μεταξύ των αγοραστών της Γενιάς Z εκτός Κίνας.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ετήσιες ζημίες έως και 400 εκατ. ευρώ αναμένει η Ryanair

Γερμανία: Ενισχυμένο το εμπορικό πλεόνασμα τον Φεβρουάριο - Αύξηση 6,4% στις εξαγωγές