Σε στάση εργασίας οι γιατροί στα νοσοκομεία

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Σε στάση εργασίας οι γιατροί στα νοσοκομεία
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google

Τετράωρη στάση εργασίας των νοσοκομειακών γιατρών σε Αθήνα και Πειραιά προκήρυξε για τη Δευτέρα 16 Ιουλίου το ΔΣ της Ένωσης Νοσοκομειακών Γιατρών Αθηνών-Πειραιώς (ΕΙΝΑΠ).

Η κινητοποίηση θα πραγματοποιηθεί από τις 11 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι. Στις 12.00 οργανώνεται και συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υγείας.

Η ΕΙΝΑΠ ζητά να μην απολυθεί κανείς επικουρικός, μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και άμεση μισθολογική αποκατάσταση μετά την απόφαση του ΣτΕ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Δάνεια ν. Κατσέλη: Το κόστος για τράπεζες και Δημόσιο, τι αλλάζει για τους δανειολήπτες

ΤτΕ: Ενίσχυση ηλεκτρονικών πληρωμών και κινήτρων για περιορισμό της φοροδιαφυγής

Η νέα βερσιόν της «επανίδρυσης του κράτους» - Ο Τσίπρας ξεγράφει την «πρώτη φορά Αριστερά» - Ο ψυχρός πόλεμος στο ΠΑΣΟΚ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider