ΗΠΑ: Τα κρούσματα κορονοϊού ξεπέρασαν τα 22 εκατομμύρια

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΗΠΑ: Τα κρούσματα κορονοϊού ξεπέρασαν τα 22 εκατομμύρια
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του insider.gr στην Google

Ο αριθμός των κρουσμάτων του SARS-CoV-2 στις ΗΠΑ ξεπέρασε χθες Σάββατο τα 22,1 εκατομμύρια, σύμφωνα με τα δεδομένα που συγκεντρώνει το πανεπιστήμιο Τζονς Χόπκινς.

Οι θάνατοι εξαιτίας της COVID-19 στη χώρα, που παραμένει αντιμέτωπη με φοβερή έξαρση της πανδημίας τους τελευταίους μήνες, ξεπέρασαν παράλληλα το όριο των 370.000 (έχουν φθάσει τους 372.508), κατά την ίδια πηγή.

Οι ΗΠΑ υφίστανται το βαρύτερο πλήγμα από την πανδημία στον κόσμο σε απόλυτα μεγέθη: έχουν καταγράψει το 24% των μολύνσεων και πάνω από το 19% των θανάτων.

Η χώρα ξεπέρασε τα 20 εκατομμύρια κρούσματα την 1η Ιανουαρίου· ένα εκατομμύριο κρούσματα προστίθενται στο σύνολο χονδρικά κάθε τέσσερις ημέρες έκτοτε.

Η κατάσταση χαρακτηρίζεται πλέον κρίσιμη σε νότιες και δυτικές πολιτείες.

Κατά προβλέψεις που συγκεντρώνουν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC), οι θάνατοι εξαιτίας της COVID-19 στις ΗΠΑ αναμένεται να έχουν φθάσει από τους 405.000 ως τους 438.000 περί τα τέλη Ιανουαρίου.

Η χώρα, όπου η επιβολή περιοριστικών μέτρων επαφίεται στις πολιτειακές και στις τοπικές αρχές, εναποθέτει τις ελπίδες της στην εκστρατεία εμβολιασμού, που άρχισε στα μέσα Δεκεμβρίου, για να δοθεί τέλος στην πανδημία. Αλλά η συλλογική ανοσία θα χρειαστεί μήνες για να επιτευχθεί, έχουν προειδοποιήσει ειδικοί.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάζονται αυτή τη στιγμή

Δάνεια ν. Κατσέλη: Το κόστος για τράπεζες και Δημόσιο, τι αλλάζει για τους δανειολήπτες

ΤτΕ: Ενίσχυση ηλεκτρονικών πληρωμών και κινήτρων για περιορισμό της φοροδιαφυγής

Η νέα βερσιόν της «επανίδρυσης του κράτους» - Ο Τσίπρας ξεγράφει την «πρώτη φορά Αριστερά» - Ο ψυχρός πόλεμος στο ΠΑΣΟΚ

Φόρτωση BOLM...

reader insiderinsiderinsiderinsiderinsider